Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

geen seks en ook geen relatie

Gestart door Ann, september 21, 2006, 11:56:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ann

Zijn er hier mischien nog mensen die zoals ik, geen seks,maar ook geen relatie wilen?
Ik hou van mensen maar zou nooit 1 iemand kunnen uitkiezen om van te houden en bij te zijn als in de zin van "relatie".Seksuele gevoelens heb ik zowiezo nooit voor iemand,en nooit gehad ook.
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

ChibiFirli

Ik zou geen relatie willen iets te sterk uitgedrukt vinden voor mij. Ik heb gewoon geen interesse.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Zonnekind

Chbi, is dat niet hetzelfde?

Ik heb wel een relatie en zou niet zonder kunnen!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Ik heb ook weinig behoefte aan een relatie, vooral omdat een relatie altijd zo'n hoge verwachtingen creeert en ik daar gewoonlijk helemaal niet aan beantwoord.

Wat ik wel heel belangrijk vind, zijn vriendschappen, met wat 'relationele' aspecten, zoals vertrouwen, elkaar steunen bij een probleem, gezellig bij elkaar thuis komen (zo'n beetje een huiselijk gevoel).

welkom trouwens, Ann!  :cake:

petra1963

Hoi Ann,
Ik zou wel graag een relatie willen.. momenteel heb ik geen relatie en ik mis het wel. Emotionele nabijheid, vertrouwdheid, emotionele ondersteuning enzovoort.. :-[
Maar aan de andere kant: ik weet ook dat er dan weer zo'n ingewikkelde brei op tafel, wat betreft sex, dat ik er ook wel tegenop zie om dat dan ook weer aan te moeten gaan... :-\
Peter :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

ja maar al die eigenschappen die mensen zoeken in relaties,emotionele nabijheid vertrouwen etc...vind ik bij mijn moeder en bij mijn vrienden.daarvoor alleen zou ik nooit een relatie kunnen aangaan. Vrienden hebben vind ik wel leuk:)
moest ik ooit alleen gaan wonen ofzo zou ik ook het liefst met vrienden samenwonen of een vriend
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Sismo

Ik zou wel heel graag een relatie willen, maar dat is hier wel al algemeen bekend, denk ik. En om dan mijn geheimpje maar te verklappen: ik heb me ingeschreven op een dating-site!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Hoi Sismo,
Spannend hoor ! Oeps!
Groet, Peter
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik zou ook wel een relatie willen maar dan wel een aseksuele, wat het hele verhaal natuurlijk meteen een stuk ingewikkelder maakt aangezien er niet al te veel aseksuelen op de wereld zijn en dan moet je er ook nog een vinden waar je wel een relatie mee wilt beginnen  :-\  Gelukkig is dit forum het bewijs dat alle aseksuelen super leuke mensen zijn  :wave:

Citaat van: Sismo op september 22, 2006, 10:43:22 AM
Ik zou wel heel graag een relatie willen, maar dat is hier wel al algemeen bekend, denk ik. En om dan mijn geheimpje maar te verklappen: ik heb me ingeschreven op een dating-site!

Wat spannend! Heb je daarbij ook meteen wat over aseksualiteit kunnen zeggen, of heb je dat juist bewust niet gedaan?
Ik hoop voor je dat het iets goeds oplevert.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

CiteerHeb je daarbij ook meteen wat over aseksualiteit kunnen zeggen, of heb je dat juist bewust niet gedaan?

Nee, bewust niet gedaan, wel ernstig over na aan het denken wanneer ik het wel ga vertellen (heb wel al leuk e-mail-contact en wie weet snel "live"). Mocht het "live" niet klikken, dan hoef ik ook niet mijn hele verhaal te doen, dus ik bewaar het wel voor een echt contact, dan kan ik ook beter uitleggen hoe het zit en kan ik vragen beantwoorden. Wat heel stoer klinkt, maar ik weet dat ik zeven kleuren in mijn broek doe als het zo ver is... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

Citaat van: Sismo op september 23, 2006, 01:07:59 AM
Wat heel stoer klinkt, maar ik weet dat ik zeven kleuren in mijn broek doe als het zo ver is... ;D
Naja, dat leidt dan in ieder geval de aandacht wat af ;D "Wow, je broek is plots kleurig"
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

Ik weet niet wanneer ik me ongemakkelijker zal voelen.... :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra


Stev

Houd je ons op de hoogte?  ;)

Succes, hè?  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

CiteerHoud je ons op de hoogte?

Of course!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-