Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

geen seks en ook geen relatie

Gestart door Ann, september 21, 2006, 11:56:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Little_Lady

Ja, dat is ook absoluut zo. Ik weet dat hij zielsveel van me houdt, maar ik kan het op de een of andere manier niet meer voelen. Onze houding tegenover elkaar is vooral het laatste jaar erg vijandig, we maken niet echt ruzie, maar meer verwijten naar elkaar of in de vorm van een sarcastisch 'spel'. Daarentegen stuurt hij me wel altijd lieve smsjes, die dan weer totaal anders zijn dan hoe we normaal met elkaar omgaan. Het lijkt wel dat, wanneer we samen zijn, ik al mijn energie verlies. Ik word passief, moe, lui en dat irriteert hem ook natuurlijk. Ik vind het ontzettend moeilijk om hem zo te zien lijden, maar ik weet gewoon niet meer hoe ik ermee om moet gaan. Ik heb het idee dat we alleen aan ons probleem werken als we zo vijandig doen, omdat het anders niet ter sprake komt.


Jovi_Hobbes

Het klinkt alsof jullie een beetje zijn vastgelopen en allebei gewoon even geen oplossing zien. Misschien hebben jullie op de een of andere manier een zetje nodig om uit de negatieve spiraal te komen, maar ja hoe?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Misschien allebei apart op vakantie? Dan weten jullie weer wat jullie aan elkaar missen als jullie uit elkaar zijn.

Little_Lady

Hihi, we zijn pas samen op vakantie geweest. Heel gezellig, maar zodra het te intiem werd (ik vond zelfs handje vasthouden al ongemakkelijk ineens!), sloeg de sfeer om. Er zijn ook andere problemen die spelen waardoor onze relatie niet lekker loopt, ik denk dat ik daar eerst mee aan de slag moet...

pinky

Sterkte ermee. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat!

petra1963

Citaat van: Little_Lady op augustus 08, 2007, 10:56:00 AM
Hihi, we zijn pas samen op vakantie geweest. Heel gezellig, maar zodra het te intiem werd (ik vond zelfs handje vasthouden al ongemakkelijk ineens!), sloeg de sfeer om. Er zijn ook andere problemen die spelen waardoor onze relatie niet lekker loopt, ik denk dat ik daar eerst mee aan de slag moet...

Lastig hoor !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Little_Lady

Ja, enorm. Ik had me vroeger (nu ben ik ook weer niet zo oud ;D ) nooit gerealiseerd dat seks zo' n hot item zou kunnen worden later. Omdat het zoveel kan verwoesten ook, ik kan me bijna niet voorstellen wat er mooi aan zou kunnen zijn :-[

Ienepien

De liefde op zich is al mooi genoeg, toch? Maar ja, de meeste mannen vinden toch dat het erbij hoort.

Jovi_Hobbes

En ik heb hier ook wel begrepen dat het een behoefte is die je niet zomaar uit kunt zetten, dus een seksueel persoon kan er eigenlijk even weinig aan doen dat hij/zij die behoefte heeft als dat een aseksueel er aan kan doen dat hij/zij er geen behoefte aan heeft. Soms is het leven veel te ingewikkeld, kunnen we niet gewoon weer gezellig in de zandbak gaan spelen als we iemand leuk vinden  ???
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mau

Citaat van: Jovi_Hobbes op augustus 08, 2007, 08:48:33 PM
Soms is het leven veel te ingewikkeld, kunnen we niet gewoon weer gezellig in de zandbak gaan spelen als we iemand leuk vindenĀ  ???

Haha, inderdaad.  ;D

Sismo

Leuk! Was het leven nog maar zo ongecompliceerd!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op augustus 08, 2007, 08:48:33 PM
En ik heb hier ook wel begrepen dat het een behoefte is die je niet zomaar uit kunt zetten, dus een seksueel persoon kan er eigenlijk even weinig aan doen dat hij/zij die behoefte heeft als dat een aseksueel er aan kan doen dat hij/zij er geen behoefte aan heeft. Soms is het leven veel te ingewikkeld, kunnen we niet gewoon weer gezellig in de zandbak gaan spelen als we iemand leuk vindenĀ  ???

Daar ben ik wel voor, ja !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja, en als je dan niet meer wilt spelen dan is die ander gewoon stom! Soh, om de volgende dag weer vrolijk samen verder te spelen. Ideaal!

Jovi_Hobbes

Heb je alleen de stress dat je gechanteerd wordt dat je niet op iemands feestje mag komen, maar voor de rest is het leven als kleuter toch best wel heerlijk ongecompliceerd  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?