Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

geen seks en ook geen relatie

Gestart door Ann, september 21, 2006, 11:56:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

CiteerMisschien kan hij nu met jou naar het boekenfestijn?

Dat hele boekenfestijn zit er niet in voor mij ben ik bang...moet i.i.g. zaterdag toch werken... :78:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Nou ja zeg! Werken tijdens het boekenfestijn. wat voor een baas heb jij zeg  :flic:
Grapje, nou werkze dan!

petra1963

Citaat van: Sismo op oktober 06, 2006, 03:30:03 AM
CiteerMisschien kan hij nu met jou naar het boekenfestijn?

Dat hele boekenfestijn zit er niet in voor mij ben ik bang...moet i.i.g. zaterdag toch werken... :78:

Wat jammer voor je ! En flauw van je baas.. maar ja, sommige bazen zijn zo bazig... :-[ En sommige managers zo dwingend.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik heb geen bazige baas hoor. Ik had alleen een voorlopig rooster waarin ik die zaterdag vrij was. Nu is het definitieve rooster klaar en helaas is er iets veranderd....
Maar Stev: was die beurs ook niet ook nog op zondag? Dan ben ik wel vrij, dus als je nog zin hebt?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Die beurs is op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Heel veel keuze dus (help ik lijk wel lid van het promotieteam  :D )

En om even terug te komen op Sismo's verhaal. Wat leuk voor je dat het zo goed is verlopen! En natuurlijk veel plezier op het volgende afspraakje.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Sismo op oktober 06, 2006, 05:37:25 PM
Maar Stev: was die beurs ook niet ook nog op zondag? Dan ben ik wel vrij, dus als je nog zin hebt?

Ja, dat klopt. Ik zou kijken of ik de verjaardagviering in mijn schoonfamilie kon ontwijken, weet je nog?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ja, dat wist ik nog, ik had alleen die zaterdag in mijn hoofd als enige mogelijkheid.. Ik wacht geduldig!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

#52
Gevonden  :-\
Dus stel ik maar een andere vraag: hoe gaat het met je nieuwe vriendschap?  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Naapert  :P  (het zou best kunnen dat er een trema boven a moet en een d i.p.v. t op het einde  ??? )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

pinky

NaƤperd. Hmm... dat ziet er ook raar uit. Het is dan ook een raar woord. Wie bedenkt dat soort woorden toch ook? ;)

petra1963

Citaat van: Stev op oktober 24, 2006, 11:07:05 PM
Naapert  :P  (het zou best kunnen dat er een trema boven a moet en een d i.p.v. t op het einde  ??? )

:P :P :P :P :P :P :P :P :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

In het vlaams is het zonder d of t op het einde: na-aper :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

 :-[   :-[  In het Nederlands schrijf je het ook zo   :-[   :-[
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.