Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

geen seks en ook geen relatie

Gestart door Ann, september 21, 2006, 11:56:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Van Stev moet ze afblijven!  :flic:

CiteerDus stel ik maar een andere vraag: hoe gaat het met je nieuwe vriendschap?

Sorry dat het antwoord zo lang op zich liet wachten....
Ik heb inmiddels verteld dat ik aseksueel ben en hij was zo geinteresseerd dat hij het hele forum zo ongeveer gelezen heeft. Fijn dat hij echt geinteresseerd is, maar het voelde toch niet helemaal oké. Voelde me niet meer vrij om te vertellen wat ik wilde (hij had me al snel ontmaskerd...). Hij heeft intussen beloofd niet meer te lezen.
Hoe het met de vriendschap gaat? Voor mij een beetje verwarrend nog, maar ik zie wel waar we op uit komen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Toch fijn dat hij zo reageerde. Volgens mij is liefde-vriendschap in het begin altijd verwarrend, dus neem je tijd. Hij lijkt me iemand die wel even kan wachten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ja, ik snap het verwarrende ook wel.. geef jezelf ( en de ander) de tijd.. misschien wordt het allemaal dan beter. En blijft het hopelijk goed voelen !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Voorlopig klinkt het allemaal erg positief  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: Sismo op oktober 29, 2006, 02:03:21 PM
Het voelt niet altijd zo... :'(

Sorry, Sismo, je was ietsjes sneller met je berichtje dan ik met het mijne.
Ik kan me wel voorstellen dat het positieve gevoel bij jou af en toe ontbreekt. Je bent ergens mee bezig wat niet via een "natuurlijke" weg is ontstaan. Dat lijkt me erg moeilijk. Ik had het niet gedaan dus vind het heel erg super van jou! Je moet daar echt tijd voor nemen. Jullie eerste afspraakje is nog maar kort geleden geweest. Meer kun je niet doen op dit moment.  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Wijze woorden van Stev! Ik sluit me erbij aan. Vooral niet meteen de moed opgeven!  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Dank u dank u! (hihi, ik pas me aan aan onze Belgen!)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Citaat van: Stev op oktober 27, 2006, 11:05:30 AM
Ikke?  :o  ???  ::)  :banghead:
Mij niet gezien  ;D  (sorry, Zonnekind  :wave:  )

:D Geen probleem hoor, niet iedereen doet (gelukkig!) graag hetzelfde :D

Sismo, ik vind het super! Ik denk niet dat er zoveel jongens zo positief zouden reageren! En verwarrend is daarom nog niet negatief he? Ik vind het echt tof voor jou! :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pdd-nosje

geen seks kan ik me inkomen, maar geen relatie??

pfoe word moeilijk hoor, vind ik...

ben al tijden lang op zoek naar iemand die net als ik a-seksueel zijn, alleen is die maar moeilijk te vinden...

zucht. zelfs iemand die t van mij kan acceperen is niet te vinden...

nouja... voor mij dus geen seks, wel relatie.

joopdekat

Hoi Sismo,

Ik las dat je vorig jaar via een dating site een jongen uit je straat hebt leren kennen. Hoe het verder is afgelopen na die paar ontmoetingen, heb ik niet kunnen achterhalen, maar ik heb een geheimpje voor je dat ik uit je horoscoop heb gehaald:
Volgend jaar December is het thema van relaties heel erg sterk in je horoscoop. De kans op een verliefdheid is dan wel erg groot. Als je dan niet al een relatie hebt, zul je er dan hoogstwaarschijnlijk wel een krijgen. Ik zie drie aanwijzingen die in dezelfde richting gaan, dus dan is de voorspelling behoorlijk sterk.

Joop

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.