Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

geen seks en ook geen relatie

Gestart door Ann, september 21, 2006, 11:56:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Jee, dat is wel een heel concreet iets...ben erg benieuwd! Volgend jaar december?
De relatie met mijn "buurman" is inmiddels over....dus er zal iemand nieuws in mijn leven moeten komen.... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik weet wel iemand die elk jaar in december weer naar Nederland komt...  ;)

MAar, dat klinkt erg spannend!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

En die neemt kado'tjes mee, ook altijd goed voor een beginnende relatie ! En heel spannend, misschien mag je wel meerijden achterop zijn paard !  ;D

Je moet alleen uitkijken voor die zwarte jochies die ieder jaar met hem meekomen.. ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

je moet natuurlijk ook wel op oudere, rijpere mannen vallen...  ;)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Nee hoor  :P ! Ik ben helemaaaaal niet jaloers dat ik niet op oudere, rijpere mannen val !  :rollol: :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

joopdekat

Citaat van: Sismo op juni 14, 2007, 06:10:44 PM
Jee, dat is wel een heel concreet iets...ben erg benieuwd! Volgend jaar december?
De relatie met mijn "buurman" is inmiddels over....dus er zal iemand nieuws in mijn leven moeten komen.... ;D

De goedheiligman zal het wel niet wezen, ook al is die 'celibatair'. Die houdt alleen van kinderen, wat daar ook onder mag worden verstaan.....
Nee, het zal niet alleen van buiten op je af komen, want ik heb gekeken naar jouw innerlijke ontwikkelingshoroscoop en als die dan in dec 2008 op het pricipe van relaties focust, dan gaat dat over de eigen innerlijke ontvouwing van jezelf. Je zal het dus dan zelf (onbewust) ook aantrekken en uitstralen. Het is goed om zoiets van te voren te weten, dan kun je alert zijn op plotseling aandienende kansen en mogelijkheden. Zulke zaken creeer je dan namelijk zelf en het zou zonde zijn om dan slapend door de wereld te stappen..
Trouwens de maanden daarvoor kan het al in een afgezwakte mate gaan werken en er dus al iets gebeuren op dat vlak. Ik heb dec 2008 alleen als top van de focus aangegeven.
Zoiets van deze strekking gebeurt maar 1 keer in je leven (is te ingewikkeld om astrologisch uit te leggen). De meesten die dat meemaken, trouwen dan of als dat al eerder is gebeurd, krijgen hun eerste kind (onwaarschijnlijk voor jouw?).

Dus zet je schrap en stel je dan open.....

Groetjes,

Joop

Sismo

Hoi Joop,
Ik kan me voorstellen dat het niet iets is van "iemand komt mijn leven instappen" , op dit moment ben ik bezig mezelf beter te leren kennen en leer een hoop. Tot nu toe heb ik mezelf helemaal niet open kunnen stellen voor een ander (op relatiegebied dan) en kom er met behulp van een haptonoom achter dat ik waarschijnlijk een verkeerde hechting heb doorgemaakt vroeger. Met als gevolg...ik zoals ik nu ben. Maar wie weet ben ik eind volgend jaar wel een heel stuk gegroeid hierin en kan ik me idd open stellen voor !
Bedankt voor je inzet! Dat geeft de burger moed!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: peter1963 op juni 14, 2007, 10:36:22 PM
Nee hoor  :P ! Ik ben helemaaaaal niet jaloers dat ik niet op oudere, rijpere mannen val !  :rollol: :rollol:

:D

Citaat van: Sismo op juni 14, 2007, 09:42:04 PM
:) Jullie zijn jaloers! :P

Nou, eigenlijk zaten we je gewoon te pesten  ;)
Het zou heel erg leuk voor je zijn als het zou uitkomen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Ja, vind ik ook.

Sismo, je moet je niets aantrekken van die rare aveners, die kunnen geen woord meer serieus nemen!  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Klopt, elkaar een beetje pesten is veel leuker !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Dat heb ik wel een beetje gemist de laatste tijd... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Arme Sismo.. :knuffel: Hebben we je te hard of teveel gepest ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Nee hoor, juist niet, het was allemaal zo serieus en hard-tegen-hard....een beetje flauwekullen vind ik juist heerlijk!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

hessian

Ik kan mijn single bestaan wel apreciëren ,ik ben eigenlijk maar een paar keer zeer ongelukkig geweest in mijn leven dat is als ik in een relatie was of verliefd.Nu ik op mezelf ben en niet verliefd voel ik me supergoed ,en als asexueel is dat geen probleem.Ik sluit niet uit dat ik ooit een relatie zou beginnen maar dan zou het ofwel met een aseksueel moeten zijn of iemand die geen probleem heeft met mijn asexualiteit maar deze laatste optie lijkt me een beetje utopisch.