Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

geen seks en ook geen relatie

Gestart door Ann, september 21, 2006, 11:56:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Ja, of dat je alleen met het speelgoed van je broer of zus mocht spelen als jij een snoepje ging halen bij mama. Haha!

Little_Lady

Whaha, zo gemeen was ik ook tegen mijn broertje:
''Als jij niet NU dat en dat voor me gaat halen, zeg ik tegen mama dat jij 2 maanden geleden een stroopwafel hebt gepikt uit de kast!'' :schater: The little guy deed het nog ook :o ;D

petra1963

Mijn zus sloeg mij met een zweep die mijn vader als souvenir in Spanje had gekocht.. En ik sloeg haar met een stuk keihard plastic terug... :o :-[
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Volgens mij gebeuren dit soort dingen overal!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja joh! Zo hebben mijn broertje en ik mijn zusje een keer met haar fietsje aan zijn nieuwe takelwagen op getakeld. Resultaat: Mijn zusje had haar tong tijdens haar val vanaf de hijskraan doormidden gebeten. En bloeden joh! Onze straf? Mijn zusje mocht alleen nog maar ijsjes, appelmoes en pap eten. En dat laatste luste ze niet dus heeft ze een aantal dagen alleen maar ijsjes en appelmoes gegeten. En wij mochten daar niets van hebben!  :(

petra1963

Citaat van: Pinky op augustus 11, 2007, 01:26:57 PM
Ja joh! Zo hebben mijn broertje en ik mijn zusje een keer met haar fietsje aan zijn nieuwe takelwagen op getakeld. Resultaat: Mijn zusje had haar tong tijdens haar val vanaf de hijskraan doormidden gebeten. En bloeden joh! Onze straf? Mijn zusje mocht alleen nog maar ijsjes, appelmoes en pap eten. En dat laatste luste ze niet dus heeft ze een aantal dagen alleen maar ijsjes en appelmoes gegeten. En wij mochten daar niets van hebben!  :(

Kinderen zijn zooooooooo leuk, joh... heb ik dit al eens geschreven:
Mijn zus en ik hadden een soort vast patroon. Zij tergde mij totdat het bloed onder mijn nagels vandaan kwam, en ik razend werd. En haar achterna zat. Dat won ze natuurlijk altijd ruimschoots qua snelheid. Maar ik was veel sterker. Dus zij holde een keer de berging in, en probeerde nog de deur daarvan op slot te doen. Dat lukte niet, dus ging ze achter de grote keukentrap staan die direct achter de deur van de berging stond. Ik knalde die opdekdeur open, tegen de ladder aan om mijn zus flink klem te zetten..En toen zaten er plotseling twee vuistgrote gaten in de opdekdeur.  :o Toen mijn ouders thuis kwamen, waren ze not amused.. >:( >:( >:( Straf voor ons beiden> twee weken huisarrest, we moesten natuurlijk wel naar school enzo. Maar verder niets.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Die deuren van tegenwoordig ook...kunnen niks hebben!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Haha, ja kinderen zijn zeker leuk. Maar het leukste ervan is nog dat jullie na dat incident waarschijnlijk weer gewoon samen gingen spelen. Dat is het mooiste van alles!

Jovi_Hobbes

Ben ik de enige die de spam hier tussen jullie berichtjes ziet staan?

Citaat van: Pinky op augustus 12, 2007, 06:43:51 PM
Haha, ja kinderen zijn zeker leuk. Maar het leukste ervan is nog dat jullie na dat incident waarschijnlijk weer gewoon samen gingen spelen. Dat is het mooiste van alles!

Zo ging het bij ons ook altijd. Op een gegeven moment kregen we ergens ruzie om en moesten onze ouders tussenbeide komen en vanaf dat moment waren we weer de beste vrienden: samen tegen de "gemene" ouders die boos op ons waren  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

CiteerBen ik de enige die de spam hier tussen jullie berichtjes ziet staan?
Nee hoor, het staat er echt!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

waarschijnlijk heb ik weer een vlaamse uitdrukking gebruikt. Enig betekent idd iets anders in Nederland...

ik bedoelde dat ik geen broers of zussen heb, maar nu je t zegt, jaja, enig  ben ik ook :)

Sismo

Peter houdt je voor de gek...enig heeft hier twee betekenissen (in België ook?)
Enig in de zin van "zonder broers of zussen" maar ook in de betekenis van "leuk"  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-