Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vroege vogels

Gestart door Ann, september 22, 2006, 08:17:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jojo83

Ik ben elke dag zo'n beetje rond 7.30 wakker. Meestal slaap ik rond 12 uur. Bevalt wel goed zo'n 7,5 uur slaap. Heb een tijd minder geslapen, maar dit is volgens mij toch wel beter!
Alleen met dit warme weer zijn de nachten wat korter.  :(

Brummetje

Elke doordeweekse dag sta ik 4:30 op.

In het weekend word dat weleens 11:00 of zelfs 12:00.

Ienepien

Jeetje, wat vroeg......dan draai ik me nog 6x om. ;D

pinky


Mannetje

Ik stap pas vanaf ca. 07:00 mijn bed uit.
Het liefst nog later!

petra1963

Ik sta door de week om 9.00 uur op. In de weekeinden wordt het later !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje

Mag ik vragen hoe laat je dan gemiddeld gaat slapen?

Sismo

#22
Citaat van: Brummetje op augustus 07, 2009, 02:28:59 PM
Elke doordeweekse dag sta ik 4:30 op.
:o Zo vroeg??
Ik slaap meestal zo'n 8 à 9 uur, sta op rond 9 uur als ik geen vroege dienst heb (dan rond half 8 ).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

jojo83

4.30 opstaan???? Lijkt me verschrikkelijk! Maar je went er vast aan.
Ik werk vaak tot 22.00 of nog later. Thuis altijd nog even zitten en moe worden  :D Ik ga dus vaak niet voor 0.00 naar bed. Maar hoef er gelukkig ook pas rond 7.30 uit.
Ik heb alleen zo'n vast ritme dat ik in het weekend altijd rond dezelfde tijd wakker ben. Uitslapen kan ik niet  :-\

Mannetje

Uitslapen lukt wel af en toe. Alleen dan ben ik vaak helemaal uit mijn ritme vandaan. Een soort van jetlag dus.
Heb zelfs gedacht dat ik vrijetijdsziekte had. Nu weet ik dat het met hoogsensitiviteit te maken heeft.

pinky

Ik moet het ook niet doen. Wordt er niet vrolijker van... uitslapen. Ik heb een ritme nodig. Maar ja... dat bed voelt zo lekker! Aaargh!

albie

Ik ben apsoluut geen vroege vogel,

als ik in me weekend niks te doen heb, dan blijf ik vaak tot 12u/half 1 liggen,

maar door de weeks dan moet ik er helaas om half 6 uit, (oke meestal blijf ik dan nog ff liggen en laat ik de wekker doorratelen tot 6 uur)
want ik moet om 8 uur beginnen en daarvoor moet ik me trein halen van 5 over half 8.
En aangezien ik helaas niet dicht bij t station woon, en de bus er 20 minuten over doet, moet ik dan me bus hebben van 5 over 7...

Maar vroeg opstaan is echt niet aan mij besteet... t liefste blijf ik gewoon lekker lang liggen  :P

pinky

Ik ook... 9 uur is de ideale tijd voor mij om op te staan. en dan om 24 uur mijn bed in... dat ritme wil ik ooit eens te pakken krijgen! Heerlijk lijkt me dat!

Jeste

Gelukkig zit ik dankzij een paar vrije dagen nu weer in het nachtritme. Het is nu bijna kwart voor 5 's nachts. Ik heb net gegeten en geniet nu van een kop thee. De halve maan schijnt mooi en ik ga nog lang niet naar bed. Mischien stap ik zo nog even op de trein naar de stad, voor een wandeling langs de grachten. Die zijn zo mooi 's morgens vroeg.

Mannetje

En rond 05:00 hoor je eigenlijk buiten alleen maar de vogels fluiten.
Alleen maak ik dat niet zo vaak mee, want dan lig ik nog in mijn bedje.