Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Facebook besloten ACES groep

Gestart door GabrielleDomenica, april 23, 2016, 08:34:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GabrielleDomenica

Ik ga een Nederlandse aces fb pagina aanmaken. Een soort dating site. Besloten groep.
Wie lid wil worden moet even zijn FB naam doorgeven. Ik voeg je dan toe.

Ik ben trouwens Gabriƫlle, 20 jaar en ik woon in Hoogeveen. Ik ben vanaf mijn 14e door een trauma aseksueel type B. Ik ben opzoek naar contact. Vriendschappelijk maar ik zoek ook een partner. Mijn hobbys zijn sporten, netflixen, wandelen, eten, kletsen en nagelstyling.

Atari

Leuk! ik zou er even over na moeten denken, als ik de groep wil joinen dan stuur ik je een bericht.

Bo ke

Lijkt me heel erg leuk, maar Nederlands veronderstel ik Nederlands... ???

Of mogen belgjes daar ook op kruipen? :wave:

Luna94

bo ke: Of je er bij mag of niet, kan ik je niet zeggen, maar er is al een besloten Belgische ace-groep op FB (We Aced it! - Belgian Asexuals), moest je dat nog niet kennen  :)

SaxiePhone

Leuk initiatief, ik stuur je een pb

Atari

Is het nog wat geworden van de groep? Of toch te weinig mensen?

ReJa

Daar was ik naar op zoek. Ik stuur je een pb. :)

Atari

Ik denk dat de groep niks meer word, want ze is al sinds 24 april niet meer online geweest.. Jammer!

Artemis

per default ben ik maar naar de Belgen gegaan en hun FB.

Yezie

Lijkt me super leuk hoe kom ik dij de groep
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Stevie1992

Ik zie dat mensen in 2016 hier vooral nog mee bezig waren, maar voor wie nog zoekt is er (vorig jaar geloof ik) een Nederlandse groep gemaakt. Niet per se voor dating maar wel gewoon besloten. Als je zoekt op Dutch asexuality vind je m op fb
I need no reasons, I simply.. am

Koffie

Daar heb ik de link pas van gegeven aan haar volgens mij. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Ja dat klopt hooplijk kom niet irritant over ik vroeg me  Specifiek af hoe dezen heet
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier