Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik wens iedereen een fijne Koningsdag!

Gestart door Atari, april 27, 2016, 01:13:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atari

Zelf doe ik niets met Koningsdag heb ook geen mensen om iets mee te doen en heb er zelf niet echt iets mee. Maar buiten dat om wens ik toch iedereen een leuke Koningsdag!


AceVentura

Ik ga altijd wel even op de lokale vrijmarkt kijken maar meestal kom ik met lege handen thuis. Het gaat me meer om de gezelligheid en even lekker weg zijn.
Jij was hier ook hoor, in de vorm van atari computers en/of spelletjes  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Dank je, Atari.
Vandaag heb ik gewoon gewerkt, maar was wel eerder thuis omdat het erg rustig was op de weg.
En dan nu een biertje en een borreltje genomen  ;D - met koninginne(m/v)dag als excuus  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SaxiePhone

Dank je wel. Ik heb lekker zitten gamen. Veel te koud om over vrijmarkt te gaan.

Atari

Ik heb zelf ook de hele dag zo'n beetje lopen gamen :), ga nu maar eens slapen het is erg laat! (3:07)  :geezer:

Dutchamoeba

Ik heb niets van Koningsdag gemerkt. In het buitenland doen ze daar niet zo aan...

Atari

Heb er ook niet echt iets van gemerkt, omdat ik woon buiten de stad waar ik aan verbonden ben. Hier geen vrijmarkten (wel in de stad) en dat soort dingen gezien/gehoord.
Was hier juist heel erg stil en je hoorde alleen de vogeltjes fluiten als het even gestopt was met regenen :).

En af en toe hoorde je een Politie auto voor bij knallen  :flic: