Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Huisgenoot gezocht

Gestart door pinky, september 24, 2006, 03:54:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Nou neej. Wel zelf gejat! Vind ik ook wel een hele prestatie van mezelf. Toch?

Sismo

Heel goed! Beter goed gejat, dan...  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Jaha, precies. En daarbij heeft het ook nog wel een leuke betekenis, vind ik. Want als je bedenkt dat mensen chocoladesigaretjes zijn en het papiertje het masker dat men voorhoud aan zijn medemens, dan is het fijn om te weten dat iedereen ergens een plekje heeft zonder dat papiertje. En weet je dat het goed zit als je bij iemand anders niet hoeft te peuteren om hem of har te leren kennen. Hmmm. Beetje duidleijk wat ik bedoel? Nou ja, er is over nagedacht in elk geval!

petra1963

 ;) Ah zo... nu snap ik 'm.. ik snapje je subtekst echt niet.. nu wel dus.. ;) ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

:) blij dat ik voor opheldering kon zorgen  :wave:

Ereinion

Ik had de dubbele boodschap ook niet begrepen, maar je hebt het helder uitgelegd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Het lijk me iets uit Sjakie en de Chocolade Fabriek  :D

Citaat van: pinky op september 24, 2006, 03:54:41 PM
PPS: Handig om op deze site bij te vermelden, ik ben niet aseksueel.

Ook handig om te vermelden: geslacht m/v  ;D

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Ik vind de tekst heel mooi gevonden. Ik vond hem al geweldig zonder de dubbele betekenis want ik ergerde mij vroeger ook altijd dood aan dat papiertje! ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Eigenlijk zijn chocolade-sigaretten iets heel raars, maar ik vond ze vroeger heel interessant. En het was altijd de sport om het papiertje er zo makkelijk mogelijk af te krijgen, het liefst heel, zodat je een papieren pijpje kreeg.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Waarom kinderen iets geven wat een slechte gewoonte imiteert?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Omdat ze dan toch stoer kunnen doen en het gevoel hebben dat ze al bij de grote horen en roken maar eigenlijk nog heel onschuldig en schattig zijn ::) ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Dan zeg je dus dat roken stoer en volwassen is, en niet dat het eigenlijk een slechte gewoonte is. Niet echt een goed voorbeeld. Maar nu klink ik echt als een zeikerd, want ik at ze zelf dus ook en ik heb nog nooit een echte sigaret geprobeerd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik at ze ook, maar vond ze maar rare dingen. Al dat gepriegel met dat papier voor hele kleine stukjes chocolade...Maar ik ben ook nooit met roken begonnen, dus de chocoladesigaretten hadden geen nare gevolgen.. gelukkig.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Misschien herinnert iedereen zich dat gepriegel en zorgt dat ervoor dat niemand er aan begint.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.