Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Datingsite : relatie zonder sex

Gestart door lies66, april 27, 2016, 08:59:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lies66

Hallo allemaal,

ik wilde alleen maar even zeggen dat er een datingsite bestaat voor mensen waarbij de seks deels of geheel niet gewenst is in een relatie.
misschien heeft iemand er wat aan.

succes, Lies

Stephanie11

Citaat van: lies66 op april 27, 2016, 08:59:39 PM
Hallo allemaal,

ik wilde alleen maar even zeggen dat er een datingsite bestaat voor mensen waarbij de seks deels of geheel niet gewenst is in een relatie.
misschien heeft iemand er wat aan.

succes, Lies

Hoe heet die site dan? :-)

Koffie

Die site heet Relatie Zonder Sex. Ik wilde de link hier plaatsen, maar de site ligt kennelijk plat momenteel, dus dat lukt niet.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atari

Is dit voor mensen vanaf 18+? en is hij betrouwbaar in de zin van geen nep profielen?
Heb op vele dating sites gezetten, en wat ik vaak ervaarde was dat het vaak nep profielen waren, of dat je van die gekke berichten kreeg in het Engels dat ze je leuk vinden en dan zie je al van dat het nep is.

Als het een goede site is met een positieve beoordeling dan ga ik er eens een kijkje nemen.




Koffie

Ik en er lid en het is zo klein en beperkt dat ik denk dat je er niet heel veel vindt. Ik geloof ook dat er niet/nauwelijks jongeren zijn.
Maar het is wel serieus, geen nepperds (je moet ook een bedragje betalen; ik heb gekozen om 2.50 te betalen) dus dat voorkomt al veel nep denk ik.
IK ben ook lid geweest van Ok Cupid, dat is iets Engelstaligs en daar werd je doodgegooid met neppers.

Relatie Zonder Sex is wel serieus, maar zo beperkt qua deelnemers. Ik zoek bv. heel dicht in mijn omgeving omdat ik te weinig geld en energie heb om te reizen en dat wordt dus niks. Op andere datingsites ook niet hoor, trouwens.

Overigens merk ik dat ik vrij weinig kan met het datingsite-gedoe. Contact dat bij voorbaat zo gericht is op het aangaan van een relatie. Ik word daar een beetje benauwd van. Maar goed, dat ben ik. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atari

Ja precies, zonder betalingen zijn het vaak neppe profielen ik heb wel eens op Badoo gezeten allemaal neppe bende..
Heb toen denk ik 6 berichten gehad van hele mooie vrouwen, in goed geklede kleding die met me uit wilde maar ik weet wel beter, en ja ze waren nep..
Soms snap ik niet, hoe ze mannen/ vrouwen zo kunnen oplichten door je eigenlijk beetje valse hoop te geven niet?

Zelf heb ik ook weinig geld, dus kan al niet betalen voor zo'n site. Wou eens Lexa proberen maar je moet betalen om berichten etc te sturen dus nee bedankt ;)

Ik zal de site eens bekijken of het voor mij iets is :), maar verwacht er maar niets van van me, want op het moment ben ik druk met een spelletje die ik als aanbeveling heb gehad  :schater:

lies66

ik zit zelf al een tijdje op de site relatie zonder seks maar inderdaad de spoeling is dun maar wie weet zal er eens een leuke persoonlijkheid opkomen ? je weet het tenslotte maar nooit. Het is inderddad geen nepsite !

Koffie

Citaat van: Atari op april 28, 2016, 11:22:36 PM

Zelf heb ik ook weinig geld, dus kan al niet betalen voor zo'n site. Wou eens Lexa proberen maar je moet betalen om berichten etc te sturen dus nee bedankt ;)



Je hebt ook Knuz. Dat is gratis en je kunt ook gewoon berichtjes sturen. Maar dat is niet seksloos, en ik weet niet hoe vrouwen reageren (als je een vrouw zoekt) maar de mannen kunnen nogal bot en direct op seks uit zijn.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atari

Ja ik zoek een vrouw Koffie ;), zal het allemaal onthouden ben zelf meer op zoek naar een echte leuke vriendschap want mensen om je heen is leuker dan een relatie die misschien op niets uit loopt en dan ben je die gene (als het echt goed mis loop) ook nog kwijt.
en dan sta je weer alleen.