Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Forum af genoeg?

Gestart door ChibiFirli, oktober 29, 2005, 02:22:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ChibiFirli

Een kort berichtje om te vragen of iedereen het forum af genoeg vindt om vermeld te worden tussen de andere forums (op de aven homepage rechts bovenaan). Indien ja, dan staan we er over even tussen ^_^. Maar ik wilde gewoon jullie mening hierover ;).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Die simple machines steekt men ogen uit.

Firli, is er genoeg kennis voorradig om er iets anders van te maken? Eventueel directe links naar andere fora (met een landenvlaggetje of zo?); spijtig genoeg ken ik daar niets van, misschien vraag ik het onmogelijke nu hein...

Indien daar toch niets veranderd aan kan worden, dan vind ik het forum af; maar indien wel, dan nog niet.

ChibiFirli

#2
Na enkele tergende seconden werk heb ik het test-thema naar standaard-thema gekopieerd en heb ik het standaard dan ook als standaard ingesteld ;D. Het vieze logo heb ik dan ook maar lekker weggewerkt :D.

De statement onderaan "powered by SMF" en de copyright kunnen we ook verwijderen... maar dat mogen we niet :P.

Vlaggetjes komen er zo aan (alhoewel ze later nog beter moeten worden, op dit moment heb ik nog geen toegang tot de ftp-server, dus worden de vlagafbeeldingen nog offsite gehost).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

tja, das natuurlijk leuk hoor, maarre, nou staat er zo'n stom wit vierkant met een rood kruisje erin....... ???

ChibiFirli

Citaat van: Knoddepropje op oktober 30, 2005, 02:15:54 AM
tja, das natuurlijk leuk hoor, maarre, nou staat er zo'n stom wit vierkant met een rood kruisje erin....... ???
>_>
<_<
ahem >_>
*opgelost* >_>
*schaam schaam* >_>
;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

#5
Ik ga echt nog niet stemmen hoor...

Firli, die thematiek nu zit snor, maar is mijn resolutie totaal f*d up of is het normaal dat je nu van links naar rechts moet scrollen om een duidelijk zicht te krijgen?  ??? Het scherm is precies tweemaal vergroot...

Ik lever constant commentaar op uw werk terwijl ik er zelf niets van ken, dat geef ik toe, maar tis maar een vraagje hein  ;)

Goddammerdee, potverpiefeldapjes, en ben je niet iets vergeten? Een franstalige verbinding boven?

*duikt weg voor woeste ChibiFirli*

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 30, 2005, 10:24:29 AM
Ik ga echt nog niet stemmen hoor...

Firli, die thematiek nu zit snor, maar is mijn resolutie totaal f*d up of is het normaal dat je nu van links naar rechts moet scrollen om een duidelijk zicht te krijgen?  ??? Het scherm is precies tweemaal vergroot...

Ik lever constant commentaar op uw werk terwijl ik er zelf niets van ken, dat geef ik toe, maar tis maar een vraagje hein  ;)

Goddammerdee, potverpiefeldapjes, en ben je niet iets vergeten? Een franstalige verbinding boven?

*duikt weg voor woeste ChibiFirli*
Ik kan wel tegen kritiek ;D en tis best dat je die geeft ook gezien ik nogal vergeetachtig ben en regelmatig iets vergeet :P. Ik heb de vlaggetjes trouwens gewoon gestolen van de duitse site :-X >_>, en de code eigenlijk ook (alhoewel die vrij makkelijk is ;D).

Nu met een flitsende wedervraag: welke browser gebruik je? En wat voor scherm/videokaart heb je? Ik gok dat de resolutieproblemen in verschillen in de browsers liggen, want mijn eigen pc is toch lekker oud ;D.

Veranderingen komen straks (moet eerst naar men kot :P)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Ik zit op een laptop, dus.
Er is in elk geval ieeets veranderd, want daarvoor was dat niet...  :-\

Ik hou ook van kritiek ... te geven bwahaha  :schater: (heuheum flauw hein)

Ereinion

Ik heb geen problemen met de site...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Ik stel voor dat we de site publiek laten gaan zodra niemand nog problemen heeft ^_^. Ik dacht dat Tempesta ook iets had gezegd over fonts die wat groot waren. Moet ik ook nog zien op te lossen >_>. Ik ga gwn mensen inhuren :P, zonder betaling >_>, eventueel met bedreiging >_>.
<_<
;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

De kelder van TBW (aka "the darkroom") staat steeds ter beschikking om mensen de nodige euh overtuiging te geven...

:D

Tempesta

Citaat van: ChibiFirli op oktober 30, 2005, 08:58:40 PM
Ik stel voor dat we de site publiek laten gaan zodra niemand nog problemen heeft ^_^. Ik dacht dat Tempesta ook iets had gezegd over fonts die wat groot waren. Moet ik ook nog zien op te lossen

Het font is bij mij iig nog steeds aan de grote kant. Ik heb een behoorlijk groot scherm maar moet nog steeds twee cm naar rechts scrollen om alles te zien. Maar verder ga ik geen commentaar leveren, omdat ik er zelf niets van kan en het er al erg leuk uit ziet.

Misschien een leuk oranje thema?  :schater:
Jammer dat Nederlanders hier in de minderheid zijn  ;).

ChibiFirli

#12
Citaat van: Tempesta op oktober 31, 2005, 12:07:29 PM
Citaat van: ChibiFirli op oktober 30, 2005, 08:58:40 PM
Ik stel voor dat we de site publiek laten gaan zodra niemand nog problemen heeft ^_^. Ik dacht dat Tempesta ook iets had gezegd over fonts die wat groot waren. Moet ik ook nog zien op te lossen

Het font is bij mij iig nog steeds aan de grote kant. Ik heb een behoorlijk groot scherm maar moet nog steeds twee cm naar rechts scrollen om alles te zien. Maar verder ga ik geen commentaar leveren, omdat ik er zelf niets van kan en het er al erg leuk uit ziet.
Lever toch maar commentaat ;D. Anders merk ik wss gewoon niet dat er iets mis is ;D ::).

Trouwens, werkt het nu goed? Of niet? Ik heb ergens "iets" veranderd ;D...
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Ik moet nog altijd naar rechts scrollen, ChibiFirli...

Font voor mij ook te groot  :(

ChibiFirli

Nu beter?

...
er moet een makkelijkere manier zijn om te controleren of het werkt >_> =P
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry