Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Forum af genoeg?

Gestart door ChibiFirli, oktober 29, 2005, 02:22:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TBW

#15
Neen  :( Sorry.

EDIT ps nu ik zie dat het Franse en Italiaanse forum vermeld worden, heb ik mijn ja-stem uitgebracht  :D.

ChibiFirli

Raar :-X.

Naja, ik heb toch al de vergeten italiaans- en franssprekenden erbij gezet ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

In elk geval, die uitzetting van twee centimeter is nog niets vergeleken met het hoofdforum; dat blijkbaar de traditie zet om per dag een aantal maal te crashen... :schater:

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 31, 2005, 01:47:49 PM
In elk geval, die uitzetting van twee centimeter is nog niets vergeleken met het hoofdforum; dat blijkbaar de traditie zet om per dag een aantal maal te crashen... :schater:
Kan anders wel voor gezorgd worden ;D.

Ik gok dat de uitzetting ongeveer 8% van je scherm is. Als dat het geval is, heb ik mogelijk een idee van wat er mis is... Weliswaar nog geen idee over hoe het op te lossen ::) ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW


Tempesta

8% zou best eens kunnen kloppen.

Knoddepropje

ik hen geen problemen met het formaat.... Heb gewoon een ouwe bak van een compu, maar het beeld past gewoon.... Trouwens, het witte vlak met rood kruis is nu weg! Dank u, dank u!  :D

Ereinion

Ik zag op het engelse forum dat Nieuw-Zeeland nu ook een eigen forum heeft. Dan moeten we daar ook nog een vlaggetje van hebben toch? Ik heb hier een pagina met alle vlaggen van de wereld, misschien kunnen we ze daar vanaf halen? http://vlaggen.jdmedia.nl/
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Als we dan zo toch gaan beginnen, waarom niet de Amerikaanse vlag voor de gewone asexuality.org/index en de VK vlag voor asexuality.org/discussion? Want de hoofdpagina is wel Amerikaans...

phate

Naam:  phate
Berichten:  10 (10.000 per dag)  :o
Positie:  Junior Member
Datum van registratie:  Gisteren om 08:51:44 PM
Laatst actief:  Vandaag om 08:57:59 PM

maak ik nu een geweldige rekenfout (ik ben geen rekenwonder) of is het gewoon helemaal fout. of is het geen decimaal getal

TBW

Ja in het angelsaksische systeem gebruiken ze geen komma, waar wij schrijven: 10,000, gebruiken zijn 10.000

Dus kan ooit gaan naar 5.05 ipv 5,05

;)

ChibiFirli

En als je bedoelt dat je eigenlijk juist iets langer dan een dag op het forum bent... Ik denk dat je de code enig respijt moet geven, ik weet niet of het zich onmiddelijk aanpast en zo. En mogelijk begint de timer pas te tellen vanaf je eerste post ofzo. Ik kan het altijd opzoeken >_>, maar das nogal veel werk :P. Als je php kent kan je het zelf, code gratis verkrijgbaar op http://www.simplemachines.org/ . Er is normaal nog niets verandert aan de php-files ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

phate

bedoelde het aantal berichten per dag. maar tog bedankt, nu is het duidelijk