Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

RTV NH zoekt gast voor radioprogramma NH Helpt

Gestart door ThomasvanZwol, augustus 01, 2016, 01:58:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThomasvanZwol

Beste lezer,

Voor het radioprogramma NH Helpt van RTV NH zoek ik een aseksuele man of vrouw. We willen namelijk graag aandacht besteden aan dit onderwerp en zijn daarom op zoek naar iemand die te gast wil zijn om hierover te vertellen.
Onze studio zit in Amsterdam en het zou gaan om twee blokjes van 5 a 6 minuten met als doe meer bekendheid geven aan aseksualiteit en wat het inhoudt, en op welke manier aseksueel zijn je leven beïnvloedt.

Ik hoop dat er iemand is die het leuk en belangrijk vindt om hierover te vertellen bij onze studio. Zo ja, dan hoor ik graag van je via een mailtje of met een reactie hieronder. Voor vragen mag je me ook altijd mailen op thomas.vanzwol@rtvnh.nl.
Alvast bedankt!

Thomas van Zwol

Koffie

Hoi welkom op het forum. Ik hoop dat er iemand in de buurt woont die het aandurft om daar op de radio over te praten.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Ace89

Misschien handig om te weten: is het interview anoniem? Ik woon niet in de buurt van Amsterdam, dus dat wordt hem helaas niet.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Briggy

Ik vind het een leuk idee, woon ook in de buurt van Amsterdam maar ben de komende tijd niet beschikbaar.
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Welkom op het forum Thomas,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Bedankt voor de interesse in het onderwerp aseksualiteit. Voor mij persoonlijk gaat het helaas niet lukken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

ThomasvanZwol

Heel erg bedankt voor alle positieve reacties tot nu toe!
Uiteraard kan het interview anoniem zijn, al zou het uiteraard niet nodig moeten zijn, want wat ik er zo over gelezen heb ter verdieping is aseksualiteit helemaal niets om je voor te schamen. Juist daarom willen wij er ook aandacht aan besteden, om het taboe te doorbreken.

@Briggy, ken je heel misschien mensen in Noord-Holland/in de buurt van Amsterdam die wel zouden kunnen?

Edewecht

Hoi Thomas, mag ik als niet NH-er (drenth) ook meedoen?  :D
Ik stuur je een mailtje!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

ThomasvanZwol

#7
Bedankt voor het welkom heten!

@Edewecht, ik heb je email beantwoord! Heel erg bedankt en natuurlijk ben je als niet NH-er ook welkom.