Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel "Karaat"

Gestart door Sismo, oktober 09, 2006, 07:53:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Ik kreeg net een verzoek via de mail of ik mee wil werken aan een artikel in een huis-aan-huis blad in West-Vlaanderen. Kent iemand het blad Karaat? Vind het wel fijn om een beetje te weten wat voor blad het is, voor ik beslis om mee te werken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Ben ik de enige overigens die dit verzoek gekregen heeft? Ze stuurde nog een mail na, dat ze eventueel een exemplaar op wilde sturen, maar ik weet niet of ik zomaar mijn adres wil geven...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Hoi Sismo,

Hieronder wat ik gevonden heb. Maar waarom benaderen ze iemand uit NL voor een artikel in een Belgisch blad?  ???

http://www.karaat.be//?action=onderdeel&onderdeel=4&titel=Archief
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Dankje Stev, dit had ik nog niet gevonden. Ziet er wel goed uit, lijkt me. Ik weet ook niet waarom ze mij benaderd heeft, ze kent in ieder geval het forum, maar ik vraag me af of er nog meer mensen benaderd zijn. Ik zal haar een mail terugsturen met deze vraag. Jij bent iig niet benaderd?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

#4
Het is eerder een lifestyle blad. Dat zo iets gratis wordt verspreid (als ik het goed begrijp)  :o

Citaat van: Sismo op oktober 10, 2006, 12:40:36 PM
Jij bent iig niet benaderd?
Nee, ik ben niet benaderd.
Trouwens, Sismo, je hebt dit bij een verkeerd subforum gezet  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

CiteerTrouwens, Sismo, je hebt dit bij een verkeerd subforum gezet

Ja, dat vond ik een beetje twijfelachtig, het gaat tenslotte om een artikel! Toch?  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Artikelen over aseksualiteit gaat over artikelen die al geplaatst zijn, zodat het makkelijk en bij elkaar terug te vinden is. Dus heb ik je post verplaatst naar aseksualiteit in de media, want daar staan ook oproepjes.

En om je vraag te beantwoorden: Nee ik heb geen email gehad.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik heb ook geen mail gehad, maar bij dat artikel voor Elle ging het ook ongeveer hetzelfde. Ik kreeg ook opeens een mail omdat de journaliste op het forum had gekeken en blijkbaar mijn reacties wel interessant vond.
Heb je al gevraagd wat ze precies met het artikel willen? Misschien helpt dat om er achter te komen of ze iets serieus willen doen en of je ze uiteindelijk je adres wilt geven.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

En je hoeft geen adres te geven, maar dan krijg je geen tijdschrift. Die kun je vast wel via iemand anders krijgen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat is natuurlijk helemaal slim  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

CiteerArtikelen over aseksualiteit gaat over artikelen die al geplaatst zijn, zodat het makkelijk en bij elkaar terug te vinden is. Dus heb ik je post verplaatst naar aseksualiteit in de media, want daar staan ook oproepjes.

Oké, duidelijk  :-[

CiteerHeb je al gevraagd wat ze precies met het artikel willen?

Ja, heb een mailtje gestuurd. Wacht het maar even af. Maar het lijkt me wel een oké blad (zie het adres wat Stev doorgaf).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

En het is een huis-aan-huis blad. Als iedereen het ook leest, zijn de consequenties voor ons niet te overzien  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ik kan nu alle posts al niet meer bijhouden.... :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Idd, kijk uit wat je ons aan gaat doen!  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?