Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bijeenkomsten in het hoge noorden?

Gestart door Kriztol, januari 08, 2017, 05:49:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kriztol

Hoi Allemaal,

Nog maar pas op dit forum en heb mijn vragen nog niet eens allemaal gesteld maar ik merk een grote drang om face-to-face de dialoog aan te gaan in plaats alles te moeten typen. Ik ben dan ook op zoek naar initiatieven en bijeenkomsten in het noorden van Nederland. (Friesland/Groningen) Op dit forum zie ik dat er wel het een en ander is geoppert maar misschien niet is doorgegaan of ze dateren echt van heel lang geleden alweer.
Is de bevolking in het Noorden minder aseksueel?  Of minder actief op het internet?  Of?  Zijn er uberhaupt leden van dit forum die in die omgeving wonen? 

Hoeft niet meteen tussen nu en morgen. Ik woon nu in Leeds, Engeland dus dat is een beetje uit de richting  :rollol:
Maar vanaf februari ga ik in Leeuwarden wonen! Dus bij interesse lijkt het mij heel leuk om een keer iets af te spreken in Leeuwarden, er is daar genoeg leuks te beleven!
Of Groningen,  of Zwolle, maar van die steden weet ik niks haha.

AceVentura

In het hoge noorden is er inderdaad wat minder activiteit. Er zijn wel wat leden die ook uit die richting komen dus wie weet zit een bijeenkomst erin. Mocht er wat georganiseerd worden dan wil ik ook nog wel overwegen eens die kan op te komen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Hier in het Noorden zijn we net zo aseksueel als in de rest van Nederland hoor :D  Maar misschien hoor je Noordelingen daar minder over...

Ikzelf woon in Emmen. Er wonen ook leden in Leeuwarden en Groningen. Er zijn de afgelopen jaren met sterk wisselend succes bijeenkomsten georganiseerd: in een café: 4 mensen, een high tea: 25 mensen, een picnic: 0 mensen.

Gewoon proberen. :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SKUGDY

ik woon in de buurt van leeuwarden dus een meet in de buurt zou me ook wel wat lijken, maar zo vaak kom ik niet op het forum dus dan kwam ik er pas achter dat er een meet was nadat het al voorbij was (oeps)

Orosl

Als er een keer wat wordt georganiseerd wil ik ook graag komen. woon zelf niet in het 'hoogste' noorden maar voor mij zou Zwolle bijvoorbeeld wel leuk zijn. Maar eerst maar eens kijken of er meer animo voor is
Groetjes Ies
Do you know what you believe? But more important, do you believe what you know?

Ithaira

Ik heb ook een beetje mee gelezen op het forum en eventueel bij voldoende animo ben ik ook wel bereid als ik kan om ergens heen te gaan.
Zelf woon ik in Overijssel.
Ik weet nog niet zo goed waar ik me bij moet voelen qua aseksualiteit maar ik merk wel dat het bij me speelt. Ook zie ik wel herkenning in verschillende posts.
Misschien dat een meeting mij wel meer duidelijkheid kan bieden  ;D
Ik vind het overigens wel gaaf dat voor mijn idee iedereen hier geaccepteerd wordt. Ongeacht karakter of seksualiteit.

Groetjes

BB1990

Kom ook ui het hoge noorden. Als er een meet komt heb ik wel interesse

yuki

Ik kom uit Assen dus het noorden is in ieder geval al dichter in de buurt voor mij.

Kriztol

Hey! Super leuk deze reacties. Dat opent perspectieven! Ik ga eerst even neerstrijken in Leeuwarden aan het einde van deze maand en dan zal ik nogmaals inventariseren. Met organiseren heb ik absoluut geen ervaring dus wees geduldig ;)  ;D

Stevie1992

I need no reasons, I simply.. am

racemiek

Ik ben net lid geworden van deze groep. Ik woon ook in Leeuwarden en heb zeker interesse in een leuke activiteit.

hobbitscones

Ik kan binnenkort wel weer eens wat verzinnen, maar ik stort me eerst op mijn aankomende tentamens. :)

Jeanette1707

Lijkt me leuk als er in dit gebied wat geregeld word! Al ben ik meer van het zuiden XD

Patricia

Ha! Ik ben ook net lid en mocht er iets dergelijks in het noorden georganiseerd zijn dan meld ik me graag.

AceVentura

Weten jullie een leuke locatie in jullie regio ? Dan kunnen we er onder de noemer van de 12 steden tocht misschien wat mee:
http://du.asexuality.org/index.php?topic=5631.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler