Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat lees je?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik lees nu een boek over de geschiedenis van Afrikaanse landen na hun onafhankelijkheid. Geen dikke pil, wel engels.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Als je dat gaat doen is het zeker een goed boek!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Gabrielle

Ik heb net dit topic eens doorgelezen, een hele brok.

Ik zal me toch nog eens aan fantasy moeten wagen, in dat genre heb ik enkel 'In de ban van de ring' gelezen en daar heb ik toen wel van genoten.
Als ik non-fictie lees, is dat meestal iets in de natuurkunde-sfeer, maar doorgaans lees ik toch fictie.

'De vliegeraar' heb ik pas nog gelezen, leest als een trein net zoals 'Het lot van de familie Meijer' van Charles Lewinsky (dikke klepper).
Ik lees nogal veel (en vergeet helaas ook veel), dus ik zou hier nog eindeloos kunnen doorgaan. Wat ik zeker nog kan aanraden uit mijn laatste oogst is 'Een duif en een jongen' van Meir Shalev.
Als ik iets tegenkom van Haruki Murakami (de titels alleen al kunnen mij bekoren) of Amelie Nothomb laten staan.
En onlangs heb ik Toon Tellegen ontdekt: 'twee oude vrouwtjes', zo'n schattig boekje, ik ben nadien prompt zijn verzamelboek met dierenverhalen gaan halen.

Jovi_Hobbes

Ienepien, ben jij Ereinion's boek al aan het lezen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Da's toevallig!
Ik klikte deze topic aan om er over te melden, toen jou vraag er stond. ::) (telepathie?)
Maar...ik heb de proloog uit. (lange proloog) en ga vanavond hoofstuk één pakken.
Moet nog even wennen, die rare namen, maar ik denk, dat het wel lukt.
Je hoort er meer van.....

Ereinion

Schrok je niet van de proloog? Dat had ik wel een beetje verwacht, namelijk. Nou ja, in ieder geval veel plezier vanavond  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Geschrokken? Nee hoor. Er gebeuren wel ergere dingen op de aarde. ;D

Maar een mooie, lekker leesbare schrijfstijl. Net als je hier doet, eigenlijk. :knuffel:

Ereinion

 :D Fijn om dat te lezen!  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Gabrielle

#386
Wij hebben hier in Antwerpen van 31 oktober tot 11 november de jaarlijkse boekenbeurs. Zal jouw boek daar ook te vinden zijn?

Ienepien

O, Ereinion, maak er werk van. Goede promotie. :klap:

Ereinion

Dat denk ik niet, maar misschien is het wel een idee!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Leuk dat er nog iemand Ereinions boek aan het lezen is, kunnen we er eindelijk samen over kletsen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?