Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat lees je?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Thiotric

... ministeriele besluiten en omzendbrieven  :geezer:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Jovi_Hobbes

Altijd handig als je eens een keer moeite hebt met slapen...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

CiteerIk lees tegenwoordig catalogi van meubelzaken en electrische apparaten.

:schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Thiotric op november 22, 2006, 08:34:49 PM
... ministeriele besluiten en omzendbrieven  :geezer:

Erg inspirerend.. :geezer: :geezer: :geezer: Voor mijn vroegere werk moest ik dat ook.. maar dan mocht ik erbij bedenken waarom de ministeriële besluiten niet deugden. Dat was wel leuk !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

wij mogen het ondergaan.... :-\ en in België moet je echt niet bedenken wat er mis is aan die dingen, de onkunde stroomt over de pagina's! ( En heb ik het nu niet goed gehoord of heeft Balkje vandaag een pakje slaag gekregen?)
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Ereinion

Maar Balkje is nog wel de grootste partij  :(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Zullen we dit bij Filosofie en Politiek bespreken?  ;)

Myra, bedankt voor het verplaatsen van dit onderwerp  :visibility:
Doe je "Nieuwe CD" ook deze kant op?  ::)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)


Tempesta

Om weer back on topic te komen: ik ben Meestermagier van W.J. Maryson aan het lezen. Pure fantasy, en tijdens het lezen van het eerste boek kreeg ik sterke Lord of the Rings-flashbacks, maar gelukkig is het plagiaat-gehalte flink omlaag gegaan. Het tweede gedeelte van het eerste boek heb ik bijna in één ruk uitgelezen, en ik ben nu al vergevorderd in deel 2 van de serie van 6, die vooralsnog belooft een van de betere fantasyseries te worden die ik heb gelezen. Hoewel, dan moet er wel een heel goed en schokkend (kan ook positief zijn!) einde aan de serie zitten. Maar dat zit er vast wel ;).

myra

Pas gelezen : 'wat het lichaam niet vergeet' door Shauna Singh Baldwin, over India in de jaren 30 en 40.

Ga nu net beginnen aan een boek over de koning Arthur legende, verteld vanuit de optiek van Guinevière.  ;)

Jovi_Hobbes

Hé Myra, ik heb Crime and punishment uit (eindelijk!) Ben wel trots op mezelf dat ik het helemaal heb uitgelezen en het was ook best toch wel een aardig verhaal, maar ik kan het geen aanrader noemen. Je bent relatief erg veel tijd kwijt aan een verhaal dat daar bij lange na niet bijzonder genoeg voor is. Er zijn vast veel leukere boeken te vinden om je tijd aan te besteden!

Om even bij te komen van het zware leeswerk ben ik nu begonnen aan "Confessions of a shopaholic, van Sophie Kinsella! Dat is pas luchtige lectuur, maar best vermakelijk.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Goed gedaan, Jovi, je bent een echte volhouder. :klap:

Het klinkt toch maar niet alsof het de moeite is om zoveel tijd aan te besteden. Ik vind voorlopig mijn middeleeuwse fantasyliteratuur interessanter!  ;)

petra1963

Ik ben nu bezig in een spannende detective, 'Jigsaw' van Campbeel Armstrong. In het Nederland, trouwens. Erg leuk !
En dat boek 'Confessions of a shopaholic' lijkt mij ook wel wat ! Is het smeuiig ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Het is erg grappig, met name omdat je er dingen in kunt herkennen van mensen die echt op zo'n manier leven. Het is een beetje Bridget Jones met een gat in d'r hand  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW