Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat lees je?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Oh  :knuffel:

Geen tijd voor lezen...  ;)

(Ik droom van de dag dat ik hier kom en jullie allemaal schrijven dat je mijn boek aan het lezen bent  ;D )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Als het boek uitkomt, gebeurt dat vast ! ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ja, dan gaan we het hier gezamenlijk lezen  ;D

Ik ben net begonnen in "If Beale street could talk" van James Baldwin
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mineko

Hmm heb net Kafka on the Shore van Haruki Murakami uit. Geweldig boek!! :klap:
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Jovi_Hobbes

De nieuwste Harry Potter!!!
Heb hem toch maar vandaag gekocht. Omdat het verhaal blijkbaar overal uitlekt, wil ik het toch maar zo snel mogelijk zelf lezen voordat ik ergens per ongeluk over de afloop struikel.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

En ? Gaat HP dood aan het einde van het boek ?  :-\ En stond je vannacht ook al om 01.00 uur bij de boekhandel, met zwarte puntmuts en HP uilenbril ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Antwoord op alle vragen: Nee
Hoewel, die eerste vraag van Peter kan ik nog niet beantwoorden aangezien ik het boek nog niet uit heb en ik ga hem ook niet beantwoorden anders ben ik even irritant bezig als vele andere internetters.

Ik heb hem gisteren gewoon onderweg op een station gekocht. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Geen enkele reden dus om voor een boekenwinkel te gaan kamperen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mau

Ik heb al sinds tijden geen leesboek meer gelezen. Alleen maar informative boeken over interessante en rare spirituele onderwerpen. Ik denk dat ik morgen maar eens naar de bibliotheek ga, op zoek naar een boek. Ik hou niet van Harry Potter, dus daar begin ik in geen geval aan.  :)

Stev

De rainmaker van John Grisham. Ik heb al meer films van zijn boeken gezien maar dit was het eerste boek dat ik gelezen heb.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

De Rainmaker is wel een goed boek. Ik heb jaren gelden redelijk veel van Grisham gelezen. Het ene boek is beter dan de ander, maar ze lezen altijd wel prettig.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Willem

Citaat van: myra op mei 01, 2007, 05:14:28 PM
dokter Zhivago van Boris Pasternak.

russisch maar toch nog leesbaar  ;)

Myra, gek aanradertje:   "Sprookjes van kater Bajoen" ..   (Tolstoi)
(Voor alle katteliefhebbers??  :D )
Kater Bajoen uit het land Boejaan is echter geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken...
Volgens Tolstoi is hij echter DE sprookjesverteller bij uitstek..
Vol symboliek.
(Maar ik weet niet waar je daar een kopij van zou kunnen vinden)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Willem

Citaat van: VelvetBat op juli 22, 2007, 10:05:14 PM
Ik heb al sinds tijden geen leesboek meer gelezen. Alleen maar informative boeken over interessante en rare spirituele onderwerpen. Ik denk dat ik morgen maar eens naar de bibliotheek ga, op zoek naar een boek. Ik hou niet van Harry Potter, dus daar begin ik in geen geval aan.  :)

Deze bijdrage correspondeert 100% met wat je vertelde over je "aanvoelen" i.v.m. orgaantransplantatie...
Ik kan je enkel maar aanbevelen om eens kennis te maken met mensen die het zelfstandig kritisch denken beoefenen.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

myra

Dit topic is al lang niet meer geupdate...

Wat lezen jullie? Nog aanraders?

Ik ben weer eens de oude literatuur ingedoken met Maria Speermalie van Herman Teirlinck


Ienepien

Ik lees graag John Grissham, Nicci French en psychologische thrillers. Maar een streekroman laat ik ook niet liggen. Ben op het ogenblik bezig in een streekroman-omnibus.