Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat lees je?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Ik denk dat ik toch voor de film ga. Ik vind het onderwerp wel heel interessant. Laatst waren er bij National Geographic ook allemaal documentaires over dit onderwerp, de bijbel en de Evangelie van Judas.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Op www.da-vinci-code.nl vind je allerlei feiten en fabels over het boek. Wel leuk om te lezen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

littlefanny

heb vandaag een presentatie gehad over de boeken van Louis- Paul Boon, ze klinken wel leuk, behalve het "obscene leven van Miek nog wat" ofzo. Verder nog een afrader: Remains of the Day, verplichte rotzooi voor engels, maar HEEEL saai
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Citaat van: Sismo op mei 22, 2006, 08:41:01 PM
Op www.da-vinci-code.nl vind je allerlei feiten en fabels over het boek. Wel leuk om te lezen!

Dat vond ik ook. Bedankt voor de link.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op mei 22, 2006, 07:53:18 PM
Vorig jaar gelezen en nu de film gezien: The Da Vinci Code. Wat wel typerend was: de sex-scène die in het boek volgens mij best uitgebreid was (kan het even niet checken want heb het boek uitgeleend), bleef in de film beperkt tot een kus. Amerikaans? ;)

Nou heb ik het boek nog geen maand geleden gelezen, maar van een seksscène kan ik me niets meer herinneren! O oh, zal ik het verdrongen hebben  :o

Citaat van: Ereinion op mei 22, 2006, 08:16:11 PM
Ik denk dat ik toch voor de film ga. Ik vind het onderwerp wel heel interessant. Laatst waren er bij National Geographic ook allemaal documentaires over dit onderwerp, de bijbel en de Evangelie van Judas.

Die documentaires heb ik ook gezien. Ze waren inderdaad erg interessant.
Overigens zijn alle documentaires over de Da Vinci Code ook best vemakelijk. Volgens mij neemt iedereen het allemaal iets tè serieus en is het heel erg in om Dan Brown af te kraken. Vervolgens spreken sommige wetenschappers zichzelf dan toch ook weer tegen. Erg leuk dus  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Nah, daar geloof ik niks van Jovi, ik heb m ook net uit gelezen vorige week, en ook ik kan er me niets van herinneren. Volgens mij zit er geen echte seks-scene in....

Jovi_Hobbes

Nu voel ik me weer helemaal gerust gesteld. Dank je wel  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Jullie hadden vast de gecensureerde versie  ;)

Of stond er op de kaft; uitermate geschikt voor de aseksuele lezer?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Nu je het zegt... klopt het dat het hele boek maar 50 pagina's heeft of had ik inderdaad de gecensureerde versie  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje


Ereinion

 :klap:

Gecensureerd door de katholieke kerk, dan hou je helemaal niets meer over.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 >:( Misschien heb ik wel stukken overgeslagen omdat ik bang was voor....  ;D ik kon de lijn van het verhaal ook al niet helemaal volgen... ???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Knoddepropje

Dat gebeurt dan ook wel eens als je stukken overslaat :P

jibjones

CiteerSismo op mei 22, 2006, 07:53:18 pm: Vorig jaar gelezen en nu de film gezien: The Da Vinci Code. Wat wel typerend was: de sex-scène die in het boek volgens mij best uitgebreid was (kan het even niet checken want heb het boek uitgeleend), bleef in de film beperkt tot een kus. Amerikaans?


Ik heb de film ook gezien, en ik kan me niets meer herinneren over een kus, net zoals jovi in het boek zich niets meer herinnerd over een seks-scène... :-\

Sismo

Die kus heb je dan echt verdrongen  ;D die was er echt!  :-*
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-