Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat lees je?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

nee heb het niet uitgeprint, het zou nogal veel papier in beslag hebben genomen  ;) Ik opende het document gewoon en las het op het beeldscherm, met de muis scroll je naar onder. Ik dacht in het begin dat dit niet echt aangenaam zou zijn, maar het verhaal boeide me wel, heb het zonder problemen op die manier kunnen lezen.

petra1963

Oh ja, zo kan het natuurlijk ook. ::) Neemt het veel geheugenruimte in beslag ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

goh, daar ken ik weinig van...576 kB blijkbaar. Is dat veel voor zoveel pagina's?

Sismo

Da's niet veel, een kleine foto neemt dat al in beslag!
Maar het lijkt me niet echt pretig lezen....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

#349
Hmmm. 567 kB is niet veel. Pure tekst kost niet zoveel ruimte. En inderdaad, een beetje foto kost meer geheugen ruimte. Maar goed, ik kan het mijn computer rustig downloaden zonder dat mijn geheugenruimte in de problemen komt ! :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

In Words zit een functie dat je het als twee pagina's naast elkaar op het beeldscherm krijgt, maar wel in een normale lettergrote. Dat leest wel lekker, ik gebruik het ook bij het schrijven. Maar ik weet niet of pdf ook zoiets heeft.

Ik ben begonnen in de Rad des Tijds serie van Robert Jordan. Ik heb nu vier delen gehad en de proloog als apart deel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er in blijf lezen hoewel ik er eigenlijk veel kritiek op heb. :-[ Maar ik vind het wel knap dat ik het toch verder wil lezen.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik heb 3 delen van het Rad des Tijds gelezen. Maar qua opbouw en structuur lijken ze allemaal zoveel op elkaar, dat ik het beu werd. Ergens in het derde deel. Dus ik lees ze niet meer.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ereinion

Precies Peter, dat is ook één van de dingen die ik er minder aan vind.

Hoezo kan je het niet bestellen, Logan? Als je hetzelfde probleem als Jovi hebt, ik heb de isbn-nummers in mijn fanclub geplaatst. Dan kan het waarschijnlijk ook via de boekhandel. En er staat nog een andere tip die minstens zo gezellig is.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik ben bijna Ereinions boek aan het lezen! Ik ben zo benieuwd  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Hoezo? Heb je het besteld? :-\

petra1963

Ik lees momen teel twee deeltjes van de X-files. Ze waren afgesprijsd tot € 1,- per stuk. Heerlijk spannend !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Héé, wil je ze naar me opsturen, als je ze uit hebt? :D

myra

is hij slecht, die nieuwe film? heb er al veel reclame over gezien...

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ienepien op augustus 03, 2008, 07:06:16 PM
Hoezo? Heb je het besteld? :-\

Ik heb het laten kopen op het Castlefest. IEdereen moet hem kopen, het is echt leuk!!!!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?