Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat lees je?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jibjones

 ;D

Wanneer was die dan?

Sismo

Aan het einde natuurlijk! Maar zo voorbij, kus, klaar! :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

jibjones

AH ok:)
nuja, kvond het maar een rotfilm, tegen het einde heb ik dan ook niet meer mijn volledige aandacht op de film gevestigd

Jovi_Hobbes

Vond je het boek wel leuk dan?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

jibjones

Niet gelezen,
Zegt me niets eigenlijk...
Is mssn oppervlakkig, maar Dan-i live on a love boat- brow lijkt me nu niet echt het type schrijver die me kan boeien.

Tempesta

Nou, hij kan mij wel zeker boeien, ik vind al zijn boeken lekker lezen.

Jovi_Hobbes

Inderdaad. De film heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niets over zeggen, maar de boeken lezen als een trein! En alle hype en het gezeur er omheen moet je vooral lekker negeren.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Inmiddels ook de film gezien, en er zit 1 zoen in. Op het voorhoofd  ;D.

Knoddepropje


Ereinion

Ik heb de film ook gezien, gisteren. Ik vond hem wel goed.
Door jullie zat ik wel in de stress of ze dan toch wel of niet verder zouden gaan dan een kus. En wat voor zoen het dan zou zijn. Gelukkig alleen op het voorhoofd, meer was ook echt niet gepast geweest.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Was het bijna een horrorfilm geworden  :rollol:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta


organised chaos

Ik ben net begonnen aan 'Nooit meer slapen' van W.F. Hermans. Ik heb nu eindelijk eens tijd om te lezen.

Ereinion

Ik heb een paar dagen geleden een oud jeugdboek van me uit de kast gehaald en in één avond uitgelezen. Het is het boek "Overal schijnt de maan" van U. Wolfel, maar ik verwacht niet dat jullie het kennen. Vroeger was het één van mijn lievelingsboeken en heb het dus meerdere keren gelezen. Nu ik het terug las bleek dat ik er heel veel van heb meegenomen naar mijn manier van leven nu. Dat vond ik erg frappant. Inclusief de betekenis van de maan voor mij, hoewel de maan in dit boek ook mannelijk is  ;)
Het boek gaat over een zigeunerfamilie en er worden ook best veel gedachtegangen van deze familie beschreven met hun waarden en normen. En ook komen er dromen van de hoofdpersoon in voor, eigen verzinsels die op een of andere manier toch uitkomen en alles weer goedmaken. Dat is iets wat ik ook nog steeds in mezelf terugvind.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.