Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

So what!?!

Gestart door pinky, oktober 11, 2006, 01:24:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Is Kapittelweg 33 het nieuwe gebouw van de HAN ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja! Tenminste ze zijn er nog steeds bij aan het bouwen. Het ligt vlakbij station Heyendaal. Je hebt daar een gebouw staan van de HLO en daar tegenover is het gebouw GGM (gezondheid, gedrag en maatschappij) en dat zijn wij dan. De voorstelling is in C1.52. Dat is op de eerste verdieping. Als je iemand naar de theaterzaal vraagt, kom je er ook wel. Maar ik weet nog niet precie hoe laat. Dat moet ik even goed opzoeken. Als het goed is komen er allemaal scholieren. Het is officieel alleen voor de middelbare school, maar we moeten zelf publiek zoeken. Dus... ouders en vrienden zijn ook welkom. Beetje vaag allemaal. Maar ja, het blijft de HAN!  ;D
Wel tof als je komt. Zal ik wel een speciaal plekje in de theaterzaal voor jou reserveren!

Jovi_Hobbes

Citaat van: Pinky op oktober 13, 2006, 11:30:15 AM
Maar goed, ik heb nog een weekje vakantie (die al vol met huiswerk zit, maar ja) en nog 1 weekje les. Dan is het toetsweek, maar hebben we geen tentamens vanwege het portfolio systeem. Dus dan is mijn vakantie lekker.

Dat is zo gemeen hè. Bij ons planden ze toetsweken ook altijd vlak na een vakantie. Maar een van de docenten riep altijd als we daarover zeurden: jullie hebben helemaal geen vakantie, dat zijn college vrij weken!  >:(  Daar kwam het helaas ook vaak wel op neer...
Maar goed, er is voor jou dus gelukkig ook een voordeel aan het portfolio systeem  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Gelukkig zie je alweer alle positieve kanten van je studie. Je verhaal was zo enthousiast dat ik bijna zin had om opnieuw te gaan studeren  ;)

Ennuh, als je Peter ziet, doe hem dan de groeten!  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Nou, kom je gezellig bij mij? Hmm...ik heb nu wel een beetje slechte reclame gemaakt he?  :-[
Maar goed, ik vind de studie ook onwijs gaaf. Ik heb hem niet voor niets gekozen. Maar het onderwijssysteem. Wie dat ooit bedacht heeft? Ik denk dan altijd dat dat iemand is die in een torentje dingen bedenkt die totaal niet praktisch zijn en nauwelijks uitvoerbaar. En dat niet even checkt of zijn ideeën wel echt handig zijn. Wnat zoals dit systeem. Kost bakken met geld en het gaat er eerder op achteruit. Niet zo handig. Mja... Dan is het aan jou om de boel wat op te fleuren en leuk te houden.
Bij de weg, ik heb  van een kennis een baan aangeboden gekregen. Hij wil een kinderdagverblijf openen (hij zit zelf in de computerwereld ?!?) Hij vroeg of mij dat leuk leek. Dan kreeg ik acht kindjes de hele dag. Maximaal. Ik kreeg mijn EHBO opleiding en een Jaguar van de zaak (heel praktisch ook met acht kindjes  :-\ ). Verder zou ik dan ?40.000 euro per jaar gaan verdienen. Klonk leuk in theorie. Maar goed. Dan de praktijk... Ik ga toch maar mijn studie afmaken...

Oh, als ik Peter zie doe ik hem zeker de groetjes!

Ereinion

Die kennis heeft er goed overnagedacht  :-X
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Hij kan het leuk brengen.. maaar in de kinderopvang met 8 kindjes per dag zo'n inkomen en een auto van de zaak.. ik geloof nooit dat dat financieel kan. Dus ik zou er niet op ingaan, alleen al om die reden..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja ik weet het. bij hem klink altijd alles leuk in theorie! Nou woont ie wel vlakbij het gooi. Dus je weet het nooit. Ondertussen heeft ie wel bakken met geld en een jaguar voor de deur staan. Maar goed. Ik denk dat het een stiekeme truc van hem is om mij te strikken. Hij wou dan een huis kopen waar we dan beiden konden gaan wonen en alles. Humor. Hij maakte het aanbod een beetje als een grapje, maar ik denk dat wanneer ik ja zou zeggen, hij het nog echt zou gaan regelen ook. Ik weet niet hoeveel ik al van hem heb gekregen. ik krijg altijd korting bij zijn bedrijf en elke keer als ik wat bestel stopt ie er een persoonlijk kadootje bij. En nu ik al een tijd niets meer heb besteld heeft ie een kadootje gekocht die die persoonlijk langs komt brengen. Zegt ie. Dus ik ben benieuwd. Maar ja, hij is wel aardig, alleen ik vind hem iets te gladjes... Zo van 'dat regelen we wel ff'. In elk geval. niet mijn type!

Stev

Heb je het tegen hem wel gezegd? Het lijkt er eerder op alsof hij jou iets duidelijk probeert te maken  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ja, dat vind ik ook.
En hij klinkt ook gladjes. Het klinkt erg eng.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Stev op oktober 16, 2006, 05:34:24 PM
Heb je het tegen hem wel gezegd? Het lijkt er eerder op alsof hij jou iets duidelijk probeert te maken  ;D

Dat gevoel heb ik ook , ja !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja ik weet het, ik ook. Maar ondertussen loopt ie ook de hele tijd over andere meisjes te praten. Als dat ook bij de versiertruc hoort  :-\ Maar goed, ik weet heel slecht wat ik van hem moet denken. Weet je op wie ik hem vind lijken? Op Jan. Die gast die bij Jenssen altijd op de bank zit en niet zoveel zegt, maar als ie dan wat zegt. Beetje dat soort eng! En elke keer als ik denk, dat is lief van hem, dan begint ie dus weer over een ander meisje. Heel raar! Maar hij heeft ook wel iets engigs. Daarbij heb ik hem pas twee keer gezien. 1 keer toen ik bij een klasgenootje was. Het was de neef van een vriend van haar (om het ingewikkeld te maken) en de tweede keer toen hij PERSOONLIJK (!?!) mijn nieuwe computer kwam bezorgen (gratis) EN installeren (ook gratis)! En als hij nou om de hoek woonde... Maar dat ook niet echt. En dan ken ik hem nu al een dik half jaar. Als het niet langer is!  ??? ??? ???

Tempesta

Citaat van: Pinky op oktober 17, 2006, 11:21:32 AM
Ja ik weet het, ik ook. Maar ondertussen loopt ie ook de hele tijd over andere meisjes te praten. Als dat ook bij de versiertruc hoort  :-\

Misschien een manier van hem om jou duidelijk te maken dat hij een begerenswaardige persoon is, dat hij goed in de markt ligt? Mannen hebben rare kronkels hoor.

*biedt bij voorbaat excuses aan aan alle mannen op het forum, want vrouwen hebben ook rare kronkels ;)*

pinky

Haha. Hij heeft sowieso al twee en een half jaar geen relatie meer gehad! Dus dat valt wel mee denk ik. Trouwens, als ik hem bij mij thuis uitnodig, gaat ie er ook niet op in. Ik snap hem niet! Weet totaal niet wat hij wilt. Ik niet en hijzelf denk ik ook niet.

Jovi_Hobbes

Misschien is dit weer zo'n Mars - Venus probleem...
Overigens snap ik veel vrouwen ook niet, kom ik dan van Pluto ofzo?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?