Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

So what!?!

Gestart door pinky, oktober 11, 2006, 01:24:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Jahaa!
Ik ben ook eigenlijk van de Pluto fanclub. Pluto heeft ook rechten  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Bedoel je nu de hond?  :P
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben eigenlijk wel voor een god van de onderwereld, de dieven en de rijkdom..  >:D
Ik kan ook nog wel wat rijkdom gebruiken.. wie weet werkt het.. >:D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik heb wel een keer een godin van de vuilnismannen gecreerd; Ordura.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Waarom een godin en geen god? En hoe ziet ze eruit?

Rush`

Ik had haar eerder Odeurbah genoemd  ;)
The circle is through the looking glass

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op oktober 19, 2006, 10:15:35 PM
Bedoel je nu de hond?  :P

Word ik nu niet serieus genomen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Citaat van: Zonnekind op oktober 19, 2006, 09:20:06 PM
Hoe gaat het ondertussen op school?

Nou het is nog steeds druk. Ik heb officieel vakantie, maar ik ben bezig mijn paar weken achterstand in te halen. Dus niet echt vakantie natuurlijk. Ik heb wel wat leuke dingen gedaan hoor. Maar ik ga hard mijn best doen in elk geval dit jaar te halen. Het zou zonde zijn om nu te moeten stoppen. Of te verhuizen naar een andere school. Ik twijel ook heel erg nu of dit wel mijn opleiding is. Maar ik weet dat het gewoon zo is. Ik voel me zo goed in de klas en met wat ik leer. Em als het echt niet mijn ding is, dan kan ik altijd nog wat anders gaan doen, toch? Maar dan wel na de opleiding. ik ben ondertussen ook druk bezig met het zoeken naar een stage in Australie. Dus mocht iemand nog kennissen in Australie hebben die mij kunnen helpen? Ik zoek een stage in de geestelijke gezondheidszorg. Ik studeer dramatherapie. Op de instelling waar ik kom te werken moet minimaal 1 creatief therapeut aawnezig zijn. Maar ik krijg via de mail geen contact met Australië. En om nou alles maar gaan aan te schrijven of op te bellen. Dan wordt het een dure hobby. Dus, iemand nog ideeën?  8)
@ Zonnekind: Gefeliciteerd dat je je opleiding hebt gehaald. En vooral hebt overleefd!  :klap:  Een  :cake: voor jou om het alsnog te vieren!

Ereinion

Citaat van: Tempesta op oktober 20, 2006, 02:49:02 PM
Waarom een godin en geen god? En hoe ziet ze eruit?

Het was voor een project op de kunstacademie: Kunst op vuilniswagens. Ik geloof dat onze wagen inmiddels niet meer rijdt, maar die heeft toch zo'n 5 of 6 jaar door Breda gereden.  :)

We wilden eerst een soort pin-up maken, zoals tijdens de oorlog op vliegtuigen werd geschildert. Deze dienden, geloof ik, ook als bescherming. Maar dat vonden we toch iets te ver gaan, en te veel een vooroordeel. Toen kwamen we op de vroegere gilden en dat zij allemaal een heilige hebben. En omdat we al op een vrouwfiguur zaten, zijn we daarbij gebleven.
Ze was vrij abstract, met geel-goud haar en een lila jurk (alle vuilniswagens waren paars in Breda). En we hadden er ook een tekst op gezet.
Het was echt cool als je door de stad fietste en je zag opeens jouw vuilniswagen voorbij komen.

Helaas kon ik er geen plaatje van vinden, maar ik zal nog eens zoeken, want laatst vond ik er wel één op internet, ik weet alleen niet meer hoe.  :-[
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Voor ALLE mensen die nog van plan waren naar mijn voorstelling te komen. Hij is afgeblazen, helaas. de regisseur vond dat we te weinig tijd hadden om een goede voorstelling neer te zetten, dus... jammer maar helaas. Ik dacht, ik meld het even. voordat er hele jordes voor de schooldeuren staan  ;D

petra1963

Snik.. :78: :78: :78:

* Peter treurt weg in een hoekje *
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Sorry Peter! Je mag nog wel langskomen hoor! een ander keertje?  :knuffel:

Jovi_Hobbes

Jammer Pinky, hadden jullie er al veel werk in zitten?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Nou we zijn er vorig jaar echt heel veel mee bezig geweest. Teveel eigenlijk. We hebben de voorstelling toen voor familie en vrienden opgevoerd en die waren heel positief, gelukkig. Verder wilden we hem dit jaar nog eenmaal opvoeren voor scholen uit Nijmegen. Maar door de extreme drukte op school hadden we nauwelijks tijd om te oefenen. De regisseur vond dat we te weining tijd vrijmaakten en heeft het toen afgeblazen. Het is jammer voor iedereen die meedoet en wou komen kijken. Maar verder, geen man overboord ofzo hoor. Er komen nog genoeg voorstellingen dit jaar, denk ik zo! Dus...