Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

10 juni 2017, Pride Walk The Hague

Gestart door AceVentura, februari 27, 2017, 08:04:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

De beschikbare informatie is nog heel summier maar de datum staat al: 10 juni zal er voor het eerst een Pride Walk in Den Haag zijn.
Ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan en het lijkt me leuk dat nu wel te gaan doen. Zijn er nog meer geïnteresseerden ?

Hier staat een aankondiging op de website van COC Haaglanden: https://cochaaglanden.nl/algemeen/pride-walk-the-hague/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op februari 27, 2017, 08:04:43 PM

Zijn er nog meer geïnteresseerden ?


Ja, ik! Dus 10 juni staat al in me agenda.
Alleen onder voorbehoud van toekomstige werkroosters enzo... :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

yuki

Ik denk erover na. Ik ben er super enthousiast over en het lijkt me hartstikke gaaf maar ik weet  nog niet of ik me zelfverzekerd genoeg voel om mee te doen. zou ik eventueel met je kunnen meerijden Edewecht? Jij komt toch uit Emmen?

Edewecht

Citaat van: yuki op februari 28, 2017, 06:41:21 AM

Ik denk erover na. Ik ben er super enthousiast over en het lijkt me hartstikke gaaf maar ik weet?  nog niet of ik me zelfverzekerd genoeg voel om mee te doen. zou ik eventueel met je kunnen meerijden Edewecht? Jij komt toch uit Emmen?


Bijna niemand is zo zelfverzekerd als-ie eruitziet, Yuki. Maar daarvoor heb je 'bondgenoten' o.a. in zo'n Pride Walk: je hoeft niet altijd alles alleen te doen.

Ja, ik woon in Emmen. Meerijden? Tuurlijk! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

yuki


AceVentura

#5
Bij mij is er uiteraard ook nog een hoop voorbehoud met betrekking tot planning enzo, het is simpelweg nog ver weg.
Het doel is in ieder geval om mee te doen  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Brummetje

Ik heb interesse!!

Alleen dan is wel m'n verjaardag, maar die kan ik ook de 11e vieren. ;D
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Hilde



Er komt steeds meer informatie beschikbaar zeker als je af en toe met vurig bevlogen organisatoren van de Pride Walk The Hague praat!

Het idee is om te verzamelen bij het internationale Homomonument. Dit ligt aan de Koekamp, vlakbij Den Haag Centraal Station. Hier is het gezellig wachten bij de muziek van een dj. Vanaf daar lopen LHHBTQIAP+ mensen door de stad naar de Grote Markt en daar is het ook gezellig, want optredens, kletsen, drinken, enz.!

Dit alles onder voorbehoud. Het programma met aanvangstijden staat nog niet vast! Maar er wordt druk gespeculeerd!

We gaan in ieder geval deelnemen vanuit Queer aan Zee met al onze diverse seksuele en gender identiteiten. Onze wens is om voorafgaand aan de Pride Walk ergens te verzamelen, zodat je ook gemakkelijk in je eentje kunt komen en aanspraak, (h)erkenning en maatjes kunt vinden. Zullen we samen optrekken?


Inspiratie! Foto Asexual Pride @Walk of Love Utrecht 2016

Edewecht

Citaat van: Hilde op maart 03, 2017, 07:06:13 AM

Vanaf daar lopen LHHBTQIAP+ mensen door de stad


HH? Oja! Hetero's ook, natuurlijk! :D Welkom! :klap:

Citeer

Hier is het gezellig wachten bij de muziek van een dj.


Oei. :geezer: Opa neemt oordopjes mee. Ik vrees het ergste... :P
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Bedankt voor de aanvullende informatie Hilde  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Als er een groepje aseksuelen meegaat dan ben ik ook  graag van de partij!

AceVentura

Een de reacties te zien gaat dat wel goed komen Jan H :)

Dat gaat nog een moeilijke keuze worden voor mij: Mee lopen met Queer aan Zee of met AVEN ...  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Je hoeft niet te kiezen! Ik stel voor dat AVEM lekker dicht in de buurt van Queer aan Zee blijft!

Imogen

Ik doe ook mee, zocht nog een doel om mijn jaarlijkse sponsorloop voor Random Acts te doen haha
De Pride walk is 'maar' 4 km, dus zal ik die andere 6 km ergens vandaan moeten halen, om de 10 km vol te lopen  :o
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Citaat van: Hilde op maart 07, 2017, 02:14:00 AM
Je hoeft niet te kiezen! Ik stel voor dat AVEM lekker dicht in de buurt van Queer aan Zee blijft!
Dat is uiteraard ook een prima oplossing  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler