Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

100 gratis condooms bij CZ! Gegarandeerd Minimaal 100X per jaar Veilig N*uken!

Gestart door «-o-Lantos-o-», februari 28, 2006, 12:11:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

«-o-Lantos-o-»

http://www.studentenpolis.nl/

Het was overal te zien, lezen en horen, op tv, in te krant, via radio. De zorgverzekeraar die 100 gratis condooms uitgeeft bij zijn studentenpakket.

Ik ben er niet tegen dat zij anticonceptieva uitdelen en vergoeden. Maar het is meer de wijze, de marketing pitch, die ze gebruiken om studenten aan te trekken. Al sinds de de komst van de nieuw zorgverzkereing proberen ZVraar meer mensen aan te trekken. Dus kwam ZC me de briljante idee om te promoten dat studenten 100 gratis condooms krijgen bij het sluiten van een studentenpolis bij hun.

Waarom alleen studenten? Alleen studenten hebben de recht om veilig te vrijen? Euhm ja, de studenten hebben natuurlijk weinig geld om genoeg condooms te kopen, dus daarom word het vergoed. Maar hallo!!! als je weinig geld heb voor condooms doe je toch weinig aan sex toch?

Als de zorgverzekering zoveel zorgen maakt over de gezondheid van studenten, waarom geven zij geen maaltijdkosten vergoeding aan studenten? Het lukt veel studenten niet om gebalanceerd en gezond te eten. En dat heeft op zijn tijd weer effect op de prestatie van de student op school. Maar ja dat vinden de ZVraars geen goeie reden om te vergoeden.

Dus maar zorgen dat onze studenten veilig n*uken, en dat verhoogd ook weer hun slaagkans op de examen  >:(

Ik zit te wachten op een ZVraar die aseksuelen op hun buert 100  :cake: geven en ook een jaarlijks vergoeding per jaar ervoor  :klap:
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

theruudstar

100 gratis condooms, leuk als je ballonnen op zijn ;) Maar voor de rest... Ik ben toch voor het 100 :cake: idee ;D, hebben studenten veel harder nodig dan condooms!

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: ThirdMagus op februari 28, 2006, 12:59:01 AM
100 gratis condooms, leuk als je ballonnen op zijn ;)

Ja klopt! en zeker vanwege de langwerpige vorm kun je makkelijk allerlij figuurtjes een beestjes van maken  :D. Alleen zal je last hebben van glij/plakkerige handen  ;D
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

theruudstar


TBW

Ik heb nochtans al dingen gedaan daarmee waar ik geen spijt mee heb...

Je moet je daar niet in euh opwinden...

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: Lombas op februari 28, 2006, 02:20:45 AM
Ik heb nochtans al dingen gedaan daarmee waar ik geen spijt mee heb...

Je moet je daar niet in euh opwinden...

Het gaat niet om dat iemand condoom gebruikt ( het is beter om zeks veilig te doen ). Waar ik me opwind is het feit dat er condooms gebruikt word als lokaas om studenten aan te trekken.  :-\ om een polis te sluiten.
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

theruudstar

Citaat van: «-o-Lantos-o-» op februari 28, 2006, 05:15:50 PM
Waar ik me opwind is het feit dat er condooms gebruikt word als lokaas om studenten aan te trekken.  :-\ om een polis te sluiten.
Precies, ze doen net of wij (als studenten) allemaal oversekst zijn en ieder vrij moment van de dag aangrijpen om een potje te wippen! Jammer genoeg hebben ze daar voor de overgrote meerderheid gelijk in :-\... Ach ja, je kan maar ergens last van hebben, toch?

Ereinion

Gaat dit samen met het bericht dat seks goed is voor een examen?

Ik las dit van CZ ongeveer gelijktijdig met het gemiddelde keren seks per jaar van de Nederlanders (115X). Dus zij kunnen er nog geen jaar mee. Laat ik maar zeggen dat CZ mij hele lange houdbaarheidsdata op moet sturen  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

115 keer!!! :o Das bijna eens iedere 3 dagen! Goh, die seksuelen hebben het druk! ;)


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

theruudstar

Ja, en de aseksuelen neuken dan wel niet, maar die zitten 's nachts op het forum ;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

ach ja, we moeten toch iets doen met al die ongebruikte tijd toch?? ;D
:rollol:

TBW

Citaat van: «-o-Lantos-o-» op februari 28, 2006, 05:15:50 PM
Citaat van: Lombas op februari 28, 2006, 02:20:45 AM
Ik heb nochtans al dingen gedaan daarmee waar ik geen spijt mee heb...

Je moet je daar niet in euh opwinden...

Het gaat niet om dat iemand condoom gebruikt ( het is beter om zeks veilig te doen ). Waar ik me opwind is het feit dat er condooms gebruikt word als lokaas om studenten aan te trekken.  :-\ om een polis te sluiten.

En dan?  :-\