Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

100 gratis condooms bij CZ! Gegarandeerd Minimaal 100X per jaar Veilig N*uken!

Gestart door «-o-Lantos-o-», februari 28, 2006, 12:11:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ChibiFirli

Weet je, je zal echt wel veel moeite moeten doen 100 :cake: op te krijgen voor hij beschimmeld is ^_^. Geef mij dan gewoon maar 100 ballonnen ofzo :D (liefst echte ballonnen en geen condooms, daar kun je namelijk beter mee spelen ^_^).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

pinky

Neej, als je het dan goed wilt doen. 100 condooms á 1 euro per condoom, is ?100,-. Dat is weer een goede maand ziektekostenverzekering. Dus 1 maan dgratis verzekerd en jij hebt die 100 euro in je zak om eens lekker van uit eten te gaan, te shoppen of je aseksuele vriend(in) op een andere manier te verwennen dan zij willen dat je doet.  Dat is wat mij betrefd een goed plan. Zeker voor studenten want die kunnen het geld dan mooi gebruiken om wat leuks naar eigen keus te doen.  :P

Stev

Dat kunnen de studenten dan mooi schudden  :78:
Verzekeraars: zorgpremie fors omhoog
De zorgverzekeraars verwachten dat de ziektenkostenpremie volgend jaar flink zal stijgen. De koepelorganisatie ZN zegt dat de premie zo'n 120 euro omhoog gaat terwijl minister Hoogervorst van maximaal 100 euro uitgaat.
Volgens Zorgverzekeraars Nederland zijn er extra onkosten door het grote aantal wanbetalers en de gestegen kosten van de huisartsen en ziekenhuizen. Er zijn momenteel 150.000 mensen die een half jaar geen premie hebben betaald.
ZN zegt dat de premie nu laag is door de premieoorlog tussen de verzekeraars. Per verzekerde leden ze daardoor een verlies van 40 euro.


Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Erg hè! Mogen wij brave burgers gaan opdraaien voor de kosten van de wanbetalers. Dat is dus weer super onzinnig. Stuur gewoon een deurwaarder op die mensen af en geef ze er een flinke boete bij!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Zo powertalk! Ik ben het er helemaal mee eens. Maar wat als dat nou de bijstandmoeders zijn die het echt niet kunnen betalen? Ik denk dat we dan beter de regering een schop onder hun hol kunnen geven. Zij zijn degene die het hele gebeuren omhoog hebben gebracht. En dat terwijl de overheid zolang bezig is geweest het sociale zorgstelsel goed te krijgen. Ik ga voro de regering. Laat ze de deurwaarders maar afsturen op degene die die hoge premie er door gedrukt heeft. Mag die persoon alles uit zijn privéportomonnee betalen! Soh, dat moest ik even kwijt. Want ik als student werk nu de helft van de tijd alleen nog maar voor de zorgverzekering! Het houd in dat ik om dezelfde koopkracht te houden ik minimaal 1 dag meer moet gaan werken en dus 1 dag minder de tijd heb voro school of mijn vrienden. En dat is niet grappig!  >:(

Ereinion

Ik ben het met je eens, Pinky. Ik ben voor een betalingssysteem naar draagkracht.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Volgens mij is half Nederland ermee eens. Dat is de helft die het eigenlijk niet kan missen. De helft van de nederelanders die toch wel genoeg verdient zal het waarschijnlijk niet echt interesseren dat wij krom liggen om alles te betalen, tenzij ze zelf in de portomonnee moeten kijken. Dan hoor je ze wel natuurlijk. Maar goed, ik kan er slecht tegen dat een regering dit soort beslissingen maakt en er niet bij nadenkt dat een goede 50 euro per maand voor veel mensen twee weken te eten is.

Jovi_Hobbes

Ik ben alleen bang dat een groot deel van de wanbetalers niet tot de groep behoort die het niet kunnen betalen, maar die het niet willen betalen, maar toch een verzekering hebben genomen omdat de overheid het verplicht heeft gesteld.
Betalen naar vermogen zou ik ook een erg goede oplossing vinden, maar met deze regering zie ik dat niet gebeuren. Het zou misschien al helpen als ze die zorgtoeslag wat hoger zouden maken...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Pinky op oktober 06, 2006, 10:00:29 PM
Het houd in dat ik om dezelfde koopkracht te houden ik minimaal 1 dag meer moet gaan werken en dus 1 dag minder de tijd heb voro school of mijn vrienden. En dat is niet grappig!  >:(

Nee, dat is zeker niet grappig  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 08, 2006, 02:33:04 PM
Ik ben alleen bang dat een groot deel van de wanbetalers niet tot de groep behoort die het niet kunnen betalen, maar die het niet willen betalen, maar toch een verzekering hebben genomen omdat de overheid het verplicht heeft gesteld.
Betalen naar vermogen zou ik ook een erg goede oplossing vinden, maar met deze regering zie ik dat niet gebeuren. Het zou misschien al helpen als ze die zorgtoeslag wat hoger zouden maken...

Van harte mee eens ! En niet de gehandicapten, ouderen en chronisch zieken die veel kwalen hebben en vaak een laag inkomen nog een keer extra veel laten betalen via die belachelijke 'no-claim-regeling', zodat wie rijk is en gezond minder hoeft te betalen.. >:( >:( >:(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Gelukkig wordt die no-claim dit of volgend jaar afgeschaft maar dat helpt niet echt als de premies zo omhoog gaan  :banghead:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

pinky

ja, kan ik nog een dag extra gaan werken. Alleen al voor de zorgverzekering. Als het echt zo ver omhoog gaat, dan werk ik in principe alleen nog maar voor die zorgverzekering. Dan hou ik per maand hooguit 50 euro over van mijn baantje. 50 euro voor dik vier dagen werken!  :banghead:
* Pinky denkt er ernstig over na om te gaan emigreren *

Stev

Vandaag heeft de eerste Nederlandse zorgverzekeraar de premie voor 2007 bekend gemaakt. 78 Euro hoger dan in 2006. Ik denk dat de andere (grotere) verzekeraars niet zo bescheiden zouden zijn. Dus de kans dat je 10 Euro per maand meer aan je verzekering kwijt bent (voor een gezin dus nog veel meer) is vrij reëel.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Leuk !  :( >:( >:(
Ik leef van E 1000,- per maand waarvan E 450,- opgaan aan vaste lasten.Inclusief de zorgverzekering. Op nog meer geld kwijt zijn aan die verzekering zit Nederland zeker niet te wachten, en ikzelf allerminst..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)