Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

100 gratis condooms bij CZ! Gegarandeerd Minimaal 100X per jaar Veilig N*uken!

Gestart door «-o-Lantos-o-», februari 28, 2006, 12:11:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Pinky op oktober 17, 2006, 11:09:36 AM
Nooit meer wat van gehoord. En ik ga geen slapende honden wakker maken.  ;D

Groot gelijk. Je hebt in ieder geval geprobeerd om eerlijk te zijn  :klap:
Zo heb ik eens de tandartskosten gedeclareerd die we tijdens onze vakantie in Tsjechië hebben moeten maken. Een consult omgerekend voor 6 Euro!!! Duidelijk ingevuld dat het om een andere valuta ging (Kc 180,=), kreeg ik 180 Euro uitgekeerd  :banghead:  Gebeld, uitgelegd, ze zouden het nakijken. Nooit meer wat van gehoord. Waarschijnlijk zou de tijd die iemand daar aan zou moeten besteden veel meer dan die 180 Euro kosten...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

pinky

Nou ja, dat zijn de leuke meevallertjes toch? En als het nou om eenmanszaakjes ging. Mensen die echt hard moeten werken voor hun geld. Maar bij de belastingdienst en verzekeringen heb ik altijd zoiets van die willen alleen maar meer geld hebben en minder uitbetalen. Dus soms krijg je ook gewoon te weinig terug. Of heb je er veel ongemak van. Dus dit mag dan ook weleens. Niet helemaa eelrijk natuurlijk, maar als je je best hebt gedaan het recht te zetten...

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

<<<Het gaat niet om dat iemand condoom gebruikt ( het is beter om zeks veilig te doen ). Waar ik me opwind is het feit dat er condooms gebruikt word als lokaas om studenten aan te trekken.  Undecided om een polis te sluiten.>>>

Nederland ???
In Belgie zou dit niet minder of meer een rechtzaak van Riziv contra verzekeringmaatschappij tot gevolg hebben. (En wellicht schorsing van polissen, wegens overtreding wet op koppelverkoop...)
:schater:
Er valt in Belgie trouwens niks te "promoten" bij de zorgverzekering. Ze is vastgelegd bij wet, en je eigen ziekteverzekering stuurt gewoon het betaalbriefje. Daarmee is de kous af.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

pinky

Ook handig om om een uitlaat te binden van de buurman en hem dan weg zien rijden met een steeds groter wordende ballon achter zijn auto aan  ;D

Ienepien



pinky

Ik heb nog nooit een condoom geprobeerd, maareh, lijkt me toch niet echt lekker om op te eten! Doe mij maar  :cake:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ook nog nooit les in gehad, op de middelbare school? Om een bezemsteel of een banaan? :D

Sismo

Dat kan ik me eigenlijk niet herinneren. Maar ik zal me er wel ver van gehouden hebben..... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik heb daar niet lang genoeg biologie voor gevolgd, complete desinteresse, ook toen al  :D
Heb wel ooit met vriendinnen verbaasd naar "pretlollies" staan kijken omdat we niet snapten wat er nou zo grappig aan was. Totdat we buiten kwamen en een andere vriendin zei dat dat dus condooms (op een stokje) waren. En toen was ik zeker al 14 of 15  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik moet zeggen dat ik erg blij was dat ik er niet een had gekocht en hem dan zou hebben opgegeten  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?