Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Filmpje?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:06:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik ken beide films. Labyrinth is inderdaad erg goed. Van Ronja de roversdochter kan ik me niet zo heel veel meer herinneren. Die heb ik echt lang geleden gezien. Ik kan me wel herinneren dat ik het een heel spannende film vond, maar toen was ik dus wel een jaartje of 8.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Dat heb ik dus ook zo.....Daarom zou ik m ook zo graag nog eens kijken. Wat ik me nog wel kan herinneren zijn die heksen-vogels mét borstjes ;D

ChibiFirli

Zat er ook geen brede kerel met een baard in? De papa van Ronja of die jongen van de andere bende ofzo. Of herinner ik me gewoonweg de verkeerde film? ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

Nou, er zaten een hele boel brede kerels met baarden in ;D t was een roversnest, dan heb je dat wel eens, en midden in de winter moesten al die rovers in dr blote kont de sneeuw in van hun roversvrouwen om zichzelf hun jaarlijkse bad te geven :schater: t was een erg leuke film, weet ik nog, maar je zou dus best eens de goede film kunnen herinneren, sterker nog, weet het bijna zeker, aangezien ik niks heb gezegd over die jongen uit de andere bende.... en die is er wel idd, dus vermoed dat je helemaal goed zit :D :klap:

Knoddepropje

Ik heb vandaag een film gekocht, en gekeken ook;)
Hij heet What's eating Gilbert Grape. Ik vond hem erg ontroerend. Heeft 1 van jullie deze film wel eens gezien? en zo ja: Wat vond u daarvan?

TBW

Al van gehoord, nog nooit gezien  :(.

Is daar ook weer geen boek van?

Knoddepropje


Jovi_Hobbes

Voor Knoddepropje (en andere geïnteresseerden). Ik zag toevallig dat volgende week maandag op Nederland 3 om 9.30 ('s ochtends dus) Ronja de Roversdochter wordt uitgezonden!  :klap:
Nou is het zo'n rottijd dat ik natuurlijk ga vergeten om het op te nemen, maar het lijkt me erg leuk om die nu toch weer te kunnen zien.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Maandag 2 januari???
Of was t vandaag :-\ Dat hoop ik niet....
Ik ben maandagmorgen nog vrij, moet dan alleen om 12 uur de bus hebben.... Maar dan is ie misschien wel afgelopen.... Ik hoop dat ik m kan kijken iig. Dank je wel voor de tip! (als t volgende week is dan) leuk iig dat je er aan gedacht hebt! Ik kan niks opnemen want ik heb geen video, maar weer eens zien zou al erg leuk zijn! Nogmaals: Dank je wel Jovi! :klap:

Jovi_Hobbes

Inderdaad maandag 2 januari, dus je hebt het nog niet gemist. Het lijkt me dat de film om 12:00 toch wel afgelopen moet zijn. Het is al een redelijk "oude" film dus hij zal niet veel langer dan anderhalf uur duren neem ik aan.
Nu alleen nog zorgen dat je er ook op tijd aan denkt...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?