Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groepsactiviteit omgeving Leiden?

Gestart door lisalaura, juni 11, 2017, 01:32:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AceWoman

Ik houd 12 augustus vrij in de agenda!

AceVentura

12 augustus is bij mij ook nog vrij  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Ik kan in principe ook op 12 augustus :)
12-1-2015 <3 MarkA

Briggy

Woohoo, hoef dan niet te werken.

Iemand leuke ideeën waar we kunnen afspreken? :)

Misschien is dit een leuk idee?

http://www.detuinvandesmid.nl/
Een theehuis in het polderpark Cronesteyn. Er is ook een kleine "dierentuin". Ze hebben o.a. taart, broodjes en meer. Ook veel vegetarisch/vegan (Dutch weedburger <3)
http://www.detuinvandesmid.nl/wp-content/uploads/2017/06/menukaart.pdf

Of misschien een pannenkoekenhuis
http://www.oudtleyden.nl


12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Ziet er allebei leuk uit Briggy. De tuin van de Smit spreekt mij het meest aan,  :cake: high :cake: tea :cake:  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Memalon

Hey wat leuk! Ik ga graag mee en de tuin van de Smid lijkt me gezellig. Moeten we nog nadenken over of we (een beetje) apart willen zitten c.q. een rustig plekje willen hebben? Ik weet niet hoe druk het daar doorgaans is en het is ook niet mijn bedoeling om het alleen maar over 'dat' te hebben, maar een beetje privacy kan handig zijn. Briggy, ken jij het daar goed?

De datum staat in elk geval genoteerd  :cheerleader: als er nog iemand uit Utrecht komt, kunnen we misschien treinpoolen.

Briggy

Nee, ik ben nog nooit in Leiden geweest  :P

Ik woon ook in Utrecht, maar ik denk dat ik miss met de auto kom.
12-1-2015 <3 MarkA

AceWoman

Hi,

Zier er zeker leuk uit.
Ik zal alleen geen thee drinken in dit thee huis.
Maar ik zie genoeg ander lekkers op het menu.
Alleen even voor zekerheid vraagje..
Als ik het zo zie is dit meer een lunch gelegenheid.
Ik dacht dat we in eerste instantie pizza (iets van avondeten) gingen doen.
Ik vind beide superleuk en gezellig.  :cheerleader:
Maar vind wel fijn om te weten wat het idee is qua tijd of dagdeel dat we afspreken.  in verband met maken van andere afspreken  is dat wel handig  :ange:

Briggy

Het zal inderdaad een goed idee zijn om zo spoedig mogelijk al wat te reserveren. Zeker als we met wat meer mensen zijn.
12-1-2015 <3 MarkA

lisalaura

Tuin van de smid is inderdaad meer een lunchroom, het is een mooie plek (in een park), maar ook best ver van het station.
Ik zag op google twee pizzeria's op ong 5 min loopafstand van het station, dat lijkt me handiger voor mensen die van ver moeten komen.

Komende week ben ik op vakantie, maar daarna kan ik wel even langslopen om te kijken welke pizzeria het leukste eruit ziet.
Een plekje met privacy had ik nog niet over nagedacht, ben bang dat dat in een restaurant niet zo makkelijk is (zeker niet op een zaterdag)

AceVentura

Pizza is uiteraard ook goed  :cheerleader:

* AceVentura hoopt wel op een mogelijkheid tot parkeren in de buurt, zeker bij stations wil dat nog wel eens lastig zijn
Is iemand bekend met de situatie daar die me wat wegwijs kan maken ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceWoman

Pizza heerlijk! Dichtbij station is handig.

@AceVentura er zit een parkeergarage vijf min. Lopen van station. Ik geloof dat het Morspoort heet?
Dat is goed bereikbaar.



Bubble

Als er iemand mee wil rijden vanaf voorne putten, ik heb een plekje in mijn auto...
Anders goed is ook goed

AceVentura

12 augustus komt inmiddels vlot dichterbij, hoog tijd om wat concreter te worden denk ik.

Het laatste idee was een pizzeria volgens mij, dat lijkt me dan meer iets voor richting eind van de middag zodat we daar gezamenlijk wat kunnen eten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Mee eens, Ace Ventura

Hoe laat spreken we af? Is er al een adres bekend?
Ik kom met de auto, dus als er vanaf voorne putten iemand mee wil rijden? Even PB'tje sturen graag
Anders goed is ook goed