Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Seksualiteit

Gestart door Ereinion, oktober 19, 2006, 10:06:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Dan zou de poll dus ook te wijzigen moeten zijn.

Citaat van: Fricai op oktober 17, 2012, 08:07:41 PM
Dat klopt toch ook? :P
Eigenlijk wel, maar we zouden dan onderscheid moeten maken naar: heteroseksueel, heteroaseksueel, homoseksueel, homoaseskueel, etc. Het moet dus best een lange lijst worden...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Lijkt me eerder logisch om nog een poll te maken, dan daarin 'romantische oriëntaties uit te splitsen.

Paul2

Ja klopt, dit is voor hier niet zo'n heel handige onderverdeling ;-)

Overigens gebruik ik deze indeling wel als ik soms zelf enquetes opstel: niet alleen het standaard hetero/homoseksueel, maar altijd ook nog op zn minst een categorie "anders", of waar mogelijk uitgesplitst naar bi/trans/aseksueel.

Thijs

#33
CiteerEigenlijk wel, maar we zouden dan onderscheid moeten maken naar: heteroseksueel, heteroaseksueel, homoseksueel, homoaseskueel, etc. Het moet dus best een lange lijst worden...

Pas 'm aan. Dat 't een lange lijst word is niet erg. ;D

Jovi_Hobbes

Maar het forum kent ook zo zijn beperkingen. Ik denk dat we maar 10 opties kunnen geven.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Thijs

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 14, 2013, 02:56:55 PM
Maar het forum kent ook zo zijn beperkingen. Ik denk dat we maar 10 opties kunnen geven.

Volgens mij kan je dat instellen ;-) ik heb ooit eens met dit forum gewerkt  ;D

AniMeshorer

Heb "andere" aangevinkt. Heteroseksueel van nature, maar door een zware erotofobie te angstig voor seks om echt te functioneren als een normale hetero. "Heteroseksuele erotofoob" zou de correcte term zijn als een hokje echt nodig is.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Eugenie84

Tegenwoordig zou ik zeggen een combi van homo- en demiseksueel. Ik heb soms wel de behoefte om intiem (binnen bepaalde grenzen) te zijn met iemand. Maar dan moet ik er zeker een grote emotionele band mee hebben. Volgens de normen een laag libido. En veel meer behoefte aan intimiteit dan seks. 

Catulus

Ik voel mezelf een asexuele hetero. Ik heb wel de aantrekkingskracht tot vrouwen maar de seks hoeft van mij niet...
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle