Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

een kans geven

Gestart door Mithras, juni 07, 2017, 11:10:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mithras

Hallo,


Ik ben een jongeman van 26 wonende te Gent die een nieuwe stap wil zetten in zijn leven.

Jaren lang heb ik heel weigerachtig gestaan tov een relatie of zelfs daten, ik was zelfs ronduit assertief tegen het hele concept.

ik kwam onlangs tot de constatering dat dit voornamelijk te wijten was aan de associatie die ik maakte tussen date/relatie en seks en het is net die verwachting die mij steeds wegjoeg en ook mijn schuchtere pogingen tot relatievorming heeft op de klippen doen lopen (de laatste persoon op date bleek een nymfomane te zijn die wel heel gefrustreerd is weggestormd  :D).

Nu heb ik mij over dat beeld kunnen heen zetten en zou ik graag proberen op date te gaan zonder die seksuele dimensie die over de schouder meekijkt.


Zoals gezegd ik ben 26, hou enorm van lezen en katten, wandelen in de natuur en ben historicus van opleiding (en dan ook boordevol historische anekdotes).
Als persoon zou ik mezelf omschrijven als begripvol naar anderen maar strikt naar mezelf toe, een creatieve uitvoerder en bereidwillige kompaan om nieuwe dingen te ontdekken.

Ik zoek in de eerste plaats naar een vrouw tussen de 20 en 30 in de omgeving van het Gentse, zonder grote verwachtingen met de bedoeling dates met deze nieuwe frisse kijk erop een kans te geven.

met vriendelijke groeten

Mithras

SaxiePhone

Iets te oud en te ver van Gent denk ik, maar ik wens je veel succes!

Ace89

Ik woon te ver van Gent helaas.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

VDh88

Hey

ik ben v oost-vlanderen, wel lesbisch aseksueel, 28j..
als je buiten het zoeken naar evt relatie ook een maatje zoekt..
stuur me dan gerust pb

groetjes