Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

M/V

Gestart door Jovi_Hobbes, oktober 19, 2006, 10:08:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

M/V
Hierbij dan maar de eerste poll. Ik dacht dat het een simpele vraag was, maar er zijn toch meer mogelijkheden dan je in eerste instantie denkt...

(oeps, was blijkbaar de tweede, Ereinion was sneller!)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Hi,hi, :D
Ja Jovi, er zijn meer mogelijkheden dan je in eerste instantie denkt.. Nu is het goed, hoor !  ;D

Voor wie nieuwsgierig is in de vele mogelijkheden: zie bijv:
www.continuum.nl
www.n00dles.nl
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Nu ik hier eens zit rond te kijken valt het me op dat er toch best veel mensen op de polls hebben gereageerd. Omdat je niet te zien krijgt dat er iets nieuws is geplaatst als iemand stemt dacht ik dat er niets gebeurde, maar dus duidelijk wel  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

#3
Je was me net voor, ik zat daar van de week naar te kijken.  :D  De favorieten zijn leeftijd, woonplaats en seksualiteit.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Klopt, ik zag ergens iets van 31 reacties! Nog niet genoeg om een goeie betrouwbare steekproef te zijn misschien, maar wel leuk. Valt me ook op dat er volgens deze poll evenveel mannen als vrouwen zijn. Ze hebben zich dan wel goed verborgen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Niet gezien worden is ook een kunst !  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Dan hebben de Vlamingen zich ook goed verborgen  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Maar daarvan weten we ten minste wel wanneer ze zich (met zijn 129-en!) hebben aangemeld  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dreamer

Citaat van: peter1963 op oktober 20, 2006, 02:51:49 AM
Hi,hi, :D
Ja Jovi, er zijn meer mogelijkheden dan je in eerste instantie denkt.. Nu is het goed, hoor !  ;D

Voor wie nieuwsgierig is in de vele mogelijkheden: zie bijv:
www.continuum.nl
www.n00dles.nl

Daar was ik er een van, daar had ik nooit van gehoord.

Weer wat geleerd  :D

_dystopian_

Oei de mannen zijn hier (voorspelbaar) wel in de minderheid!

JM

Het valt me dus terecht op dat er vooral veel vrouwen zijn op dit forum. Enig idee hoe dat komt?

AceVentura

Het enige wat ik regelmatig lees is dat het voor mannen moeilijker is om uit te komen voor aseksualiteit omdat het tegen het stereotype beeld van een man in gaat. Of dat ook de reden is waarom je hier minder mannen ziet weet ik niet.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Miles

Transgender / Anders

Als in; ik heb een deelbehandeling ondergaan, maar zie mijzelf niet eenduidig als man óf vrouw.  Ik zie eruit als een jongen, dat wel (y)

Flying Ace

Man, omdat ik mezelf zie als man, al ben ik dan voor een klein stuk van mijn leven bezig met lichamelijk veranderen.
Aan mijn identiteit veranderd verder niets :)

Wel tof om te zien dat er toch nog best wel een aantal mannen zijn. Ik had het aantal nog lager ingeschat.
@JM het is een eeuwigheid geleden, maar ik heb het vermoeden dat vrouwen gewoon een lager libido hebben.

Over het algemeen zorgt testosteron voor een hoger libido. Ik zeg over het algemeen omdat het niet perse zo hoeft te zijn.
En zelfs al heb je een hoger libido, wilt dat natuurlijk niet zeggen dat je dan ook seks wilt.