Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Music, maestro, please!

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:06:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

TBW

Standaard forum vereisten even vervullen!

Post ze!

TBW

Rhapsody, Symphony of Enchanted Land II - The Dark Secret

Ereinion

Dat klinkt interessant! Wat voor soort muziek is het?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Goeie muziek, zijn Italianen, even melodisch sterk als gothic, maar een ietsje harder...

Ben ook naar Nederlanders aan het luisteren:

Epica (2 ceedees)

En momenteel naar de Smashing Pumpkins (Mellon Collie and the Infinite Sadness)

Jovi_Hobbes

Nou Bon Jovi dus  ;)
Maar verder luister ik ook veel naar bands als: The Gathering, Nightwish, Guano Apes, Apocalyptica, Live en heb pas Die Happy "ondekt"
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW

Apocalyptica is echt zalig ... Heb aaaaal hun ceedees ... Finnen zijn koel ...

Hoe noemt die eigen productie nu weer? Revelations? Echt zo genieten. Op de bus.

~TBW

TBW

Dream Theater, 6 degrees of inner turbulance

ChibiFirli

Needle Sharing -Trip (nu bezig >_>)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 30, 2005, 02:37:29 PM
Ben ook naar Nederlanders aan het luisteren: Epica

Moet je ook eens naar Within Tempation luisteren. Heeft ook wel wat. Ik ben vooral fan van hun nummer Stand my ground, klinkt wel een beetje als Evanescence: wat minder goth en wat meer rock erin.

Ik verveel me altijd al na twee nummers van hetzelfde genre, dus ik zet altijd de radio aan. Makkelijk en gratis  ;D.

Knoddepropje

Ik luister naar een hele hoop muziek eigenlijk. Alleen niet naar de radio, heb nl geen ontvang-draadje aan de versterker zitten. Blijf nogal eens hangen in oudere muziek dus. Maar een kleine greep uit: Live = erg favo, Beth Hart, James Blunt, The Gathering en Evanesence en The Crash test Dummy's vind ik ook erg leuk en zo nog veel meer....

TBW

De Crash Test Dummies zijn dat die niet van mmmmm mmmmm mmmmm mmmmm?

Ja de ceedees van Within Temptation heb ik ook wel, maar Epica is beter. The Silent Force is namelijk een wel zeer magere ceedee.

Draait nu:

Incubus, a crow left of the murder

Knoddepropje

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 31, 2005, 09:13:10 PM
De Crash Test Dummies zijn dat die niet van mmmmm mmmmm mmmmm mmmmm?

Ja, klopt die ja! Vind zijn stem heel erg gaaf... en ze hebben echt leukere nummers nog als mmmmmm mmmmmm mmmmm.....

TBW

Ik ga er eens achter zoeken Knoddepropje, je hebt die groep geholpen: weer een cd verkocht...  ;D

Knoddepropje

Ben bang dat ze dat nu niet zo goed meer helpt... Is al erg lang geleden toen ik m kocht, jaartje of 9 geleden toch wel.... Maar luister m nog steeds regelmatig :)
Om je te helpen: Cd heet: God shuffled his feet

TBW