Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Music, maestro, please!

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:06:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ja, Clouseau ken ik wel. "Daar gaat ze", was toch een liedje van hen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Citaat van: Ereinion op juli 06, 2006, 08:17:54 PM
Ja, Clouseau ken ik wel. "Daar gaat ze", was toch een liedje van hen?

idd :klap:

littlefanny

ze staan op bijna alle Nieuw Nederlands Peil cd's!! En die luister ik wel eens
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Wij hebben hier inderdaad ook Idols.
Clouseau ken ik ook nog wel, maar moet eerlijk bekennen dat ik ze niet echt leuk vond  :-[
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

maarehm.. de idols zijn in ons geval vaak weer aangewezen tot de vergetelheid, behalve als ze Jim heten en op iedere mogelijke manier media aandacht proberen te krijgen, maar hij is wel grappig.
Van Boris (winnaar idols 2) hoort niemand meer iets, Jamai (winnaar idols 1) zit ergens in een boerderij in twente en heeft zich beperkt tot de musicalsector. Rafaella (wnnaar idols 3) maakt 1dagsvlieg hits en Hind (3e idols 1?) komt af en toe met een zomerhitje.
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Bij ons hoor je van de winnaars ook bijna niets, maar mensen die niet gewonnen hebben, hebben meer succes.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Iemand wel eens van Dragonforce gehoord?
Zeer hyperactieve speed metal. Super leuk en een heel goeie manier om op een zodagochtend wakker te worden  :D

http://www.dragonforce.com/main.html
Links bovenaan de site kun je een aantal liedjes afspelen (niet doen als je hoofdpijn hebt  ;) )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :klap: geweldige muziek.
Ik ga er ook heel snel van typen  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Haha, Ereinion in overdrive :schater:

Ik heb het net geen 5 sec volgehouden denk ik ::) Ik word crimineel zot van zoiets. Maar kben natuurlijk blij als jij er van kan genieten. En ik kan mij ook wel voorstellen dat je meteen goed wakker bent! :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op september 03, 2006, 02:17:26 PM
Ik ga er ook heel snel van typen  :D

Dat was mijn probleem ook al. Je raakt er echt een beetje hyper van  :D

Citaat van: Zonnekind op september 03, 2006, 08:49:14 PM
Ik heb het net geen 5 sec volgehouden denk ik ::) Ik word crimineel zot van zoiets.

Dat kan ik me ook weer goed voorstellen, blij dat je het nog net op tijd uit hebt kunnen zetten  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

lorelei

ik ken het ja, is erg leuk :)
ik heb ook wel eens gehoord dat ze live maar een half uur achter elkaar spelen, omdat anders hun drummer het niet volhoudt. Kan ik me eigenlijk best voorstellen...

Maar 'ns kijken, op het moment luister ik het meest naar... euh Edguy denk ik. Die spelen übervrolijke/melige powermetal (ze staan bekend om hun 'fout' zijn: hawaii bloesjes aan op het podium, van die 'koeiehuid-broeken' en zeer 'foute' clips zoals van Superheroes, King of Fools en  Lavatory Love Machine)

verder ben ik op het moment aan even iets anders toe dan powermetal, en heb me wat meer verdiept in de folk/viking metal, met bands zoals Ensiferum, Týr, Amon Amarth en de Nederlandse band Heidevolk.

En verder vind ik het liedje Hope(come back to me) van Ayreon ook erg aan te raden :)

muziek van de bovengenoemden zijn te vinden bij mijn favorieten op mijn youtube account: http://www.youtube.com/profile_favorites?user=Lorelay1187

En dit was mijn bandpromotie voor vandaag weer :P

Jovi_Hobbes

Citaat van: Lorelay op september 13, 2006, 10:44:38 PM
ik ken het ja, is erg leuk :)
ik heb ook wel eens gehoord dat ze live maar een half uur achter elkaar spelen, omdat anders hun drummer het niet volhoudt. Kan ik me eigenlijk best voorstellen...

Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Ik ga later naar jouw muziek luisteren, want ik ben erg geïnteresseerd. Moet nu alleen weg  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Lorelay, ken je nog meer nederlandse of duitse bands in het folk-genre? Liefst niet al te bekend. We zoeken nog bands om op ons festival op te treden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Wat een leuke verzameling muziek is dat Lorelay! En sommige van die video's zijn ook erg leuk  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

lorelei

Citaat van: Ereinion op september 15, 2006, 04:04:44 PM
Lorelay, ken je nog meer nederlandse of duitse bands in het folk-genre? Liefst niet al te bekend. We zoeken nog bands om op ons festival op te treden.

Folk... ff denken hoor... euh Omnia is Neoceltisch, das wel folk geloof ik (maar geen metal), verder ken ik Heidevolk dus(wel metal) en Rapalje misschien, dat is ook een beetje van dat folk gedoe... en nu ga ik even mijn oude elf fantasy's doorkijken, want daarin staan wel meer folk-bands... en daar vond ik de band Cum Suis, spelen keltisch-europees folk en middeleeuwse muziek, Anois is ook keltische muziek, Shantalla ook, Qntal is ook wel folk geloof ik. Verder zijn er nog Die Irrichter(middeleeuws), Thetis(dromerige folk), Faun(middeleuwse pagan folk), Schelmisch(Musik aus alten Zeiten), Neun Welten(folk met Scandinavische invloeden). Pfoe, wat heb ik een zooi oude elffantasy's zeg! ;D

Nou moet ik ook zeggen dat ik het merendeel van deze bands niet ken, zeg maar, ik heb de muziek van Omnia en Heidevolk wel eens gehoord en van Rapalje heb ik gehoord dat ze een erg spectaculaire show hebben, maar van de rest weet ik niets, die heb ik net uit de cd recensies van de Elffantasy gepikt  :P Alle bands zijn uit NL en Duitsland, behalve ééntje, die komt uit België(Shantalla geloof ik).

Wat voor festival is het eigenlijk? En wanneer? Ik ben namelijk dol op festivals :D