Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

happy A-day!

Gestart door Sismo, oktober 22, 2006, 11:05:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Het is nu echt de 22e oktober, maar waar is iedereen?? Het is al 4 over 11! En we zijn maar met z'n tweetjes! Ook gezellig hoor, Peter, maar dat was niet geheel de bedoeling, toch? Loopt mijn klok mss voor?  ???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

 :78: :78: :78: nu is Peter ook al weg....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

*gaat 'ns op de kalender kijken...ja 't is echt de 22e vandaag*
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

#3
Ik ben er! (eerst naar de kerk geweest  :)  )

Gefeliciteerd iedereen!

Toch hebben al 7 mensen tegelijk het forum bezocht vandaag (incl. gasten denk ik). Ik denk dat we om 14 uur de grootste kans van slagen hebben.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

HEt is bijna twee uur en voorlopig is behalve ik dan alleen Sjef er. Waar zijn jullie  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Bijna twee uur. Ik ben hier... Happy A-day!

Jovi_Hobbes

Da's al beter, nu zijn we al met zijn achten (4 gasten)   :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben er ook !  ( Ik was er al..)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Nu hebben we 3 gasten en 9 leden, waarvan 1 verborgen: een mystery lid? Kan dat?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Rush`

The circle is through the looking glass

myra


Stev

Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 22, 2006, 02:19:17 PM
Nu hebben we 3 gasten en 9 leden, waarvan 1 verborgen: een mystery lid? Kan dat?
Inderdaad, wat is het weer  ???  Toch niet die hacker, he?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Rush`

Gast  02:46:38 PM Registreert een account op het forum.

Nog een member straks!
The circle is through the looking glass

Sismo

Hé, een nieuwe ontdekking! Je kunt iedereen volgen als Big Brother! Wist ik nog niet!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-