Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

happy A-day!

Gestart door Sismo, oktober 22, 2006, 11:05:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Maar vaak klopt het helaas niet. Zeker als het om gasten gaat. Er staat heel vaak dat een gast een bericht aan het plaatsen is terwijl dat niet zo is  :(  Het nieuwe lid kan overigens wel kloppen, maar dan lopen de gegeven wat achter. Het nieuwste lid comcast dook volgens mij opeens rond 14:00 op...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Da's jammer!

Maar...ik moet nu echt weg, succes vanmiddag!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Op deze heuglijke dag promoveer ik tot...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Aeros Incarnate!!!  Nu zijn we wel gezagloos, tijd dat iemand anders agent wordt. Zijn er vrijwilligers?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

#19
Ja wel! Zonnekind is als eerste aan de beurt maar die heeft het veel te druk met het huisje en dus geen tijd om agent te zijn  :wave:  Ik denk dat ze binnenkort door Sismo wordt ingehaald   :o

Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 22, 2006, 02:59:47 PM
Maar vaak klopt het helaas niet. Zeker als het om gasten gaat. Er staat heel vaak dat een gast een bericht aan het plaatsen is terwijl dat niet zo is

Ja, inderdaad, er is geen lid meer bijgekomen na 14 uur  :78:
Ik heb ook meteen gezien dat de eerste lid van ons forum zich 22 oktober vorig jaar om 19.30 heeft aangemeld!!! Eigenlijk moeten we dan ook vanavond met z'n allen on-line zijn om vuurwerk af te steken!!!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

pinky

Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 22, 2006, 02:19:17 PM
Nu hebben we 3 gasten en 9 leden, waarvan 1 verborgen: een mystery lid? Kan dat?

Wat is een verborgen lid? Iemand die niets van zichzelf heeft ingevuld, iemand die zich nog aan het aanmelden is, of iemand die zelf kan aanvinken niet te willen dat iemand op zijn porfiel kijkt? Kan dat wel? Hmm... In elk geval fijne verjaardag forum! Trouwens, ik was er wel om 11.00 uur ik was er al om 10.30 uur. Oh neej, ben ik het mystery soms zelf?  :o

Jovi_Hobbes

Wacht, nu weet ik het! Je kunt volgens mij ergens aangeven dat je niet wilt dat anderen het kunnen zien als je online bent. Dat zal dan wel een verborgen lid opleveren denk ik.

Citaat van: Stev op oktober 22, 2006, 03:56:25 PM
Ik heb ook meteen gezien dat de eerste lid van ons forum zich 22 oktober vorig jaar om 19.30 heeft aangemeld!!! Eigenlijk moeten we dan ook vanavond met z'n allen on-line zijn om vuurwerk af te steken!!!

oooo, dat vuurwerk!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 .....

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

ooooooooohhhh Wat mooi!  En een zeer waardige aflsuiter van een super geslaagde dag.
Nog een keer  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake: :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake: :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake: :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake: :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake: :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake: :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake: :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:
voor iedereen!!!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Ik vond het ook gezellig  :knuffel:  :knuffel:  :knuffel:  :knuffel:  :knuffel:  :knuffel:  :knuffel:   :knuffel:  :knuffel:  :knuffel:   :knuffel:  :knuffel:  :knuffel:  :knuffel:  :knuffel:  :knuffel:  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

 :'( Ik heb alle gezelligheid gemist.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Arme Ereinion,
Alle gezelligheid gemist ? Het was inderdaad heel gezellig !  :knuffel: :knuffel:

Ereinion krijgt een extra  :knuffel: omdat ze alle gezelligheid gemist heeft.. :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 22, 2006, 07:18:17 PM
Wacht, nu weet ik het! Je kunt volgens mij ergens aangeven dat je niet wilt dat anderen het kunnen zien als je online bent. Dat zal dan wel een verborgen lid opleveren denk ik.

Dat zou best kunnen kloppen. Ik ga het even proberen  >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Stev

Ja! Ik was even het tweede verborgen lid  ;D
Het is juist anders om: je moet een hokje aanvinken als je wilt dat anderen het kunnen zien als je online bent. Iemand is dus gewoon vergeten dat hokje aan te kruisen.
Hallo, iemand, je moet het hokje aanvinken!  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

pinky

Nou ja, ik was het in elk geval niet! Dat valt me weer mee. Maar misschien wilt iemand ook niet dat we zien wanneer hij of zij online is. Dat kan toch ook? Want sommigen mensen willen graag anoniem blijven. En dat kan natuurlijk. Maar anders, hoi iemand, je bent vergeten het hokje aan te kruisen  :wave: ook hallo!