Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

happy A-day!

Gestart door Sismo, oktober 22, 2006, 11:05:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

 ;D

Dank je Jovi. Gelukkig heb ik alles wel gewoon kunnen lezen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Citaat van: Pinky op oktober 23, 2006, 12:01:35 AM
Maar misschien wilt iemand ook niet dat we zien wanneer hij of zij online is. Dat kan toch ook? Want sommigen mensen willen graag anoniem blijven.

Dat kan inderdaad het geval zijn  :-[
Sorry, iemand  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Stev

Citaat van: Sismo op oktober 22, 2006, 02:55:21 PM
Hé, een nieuwe ontdekking! Je kunt iedereen volgen als Big Brother! Wist ik nog niet!

Dat net was dus Big Brother?  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ja, ik volg je overal  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Wie is hier de Grote Broer ?

* Peter hobbelt weg om zijn Grote Broer er bij te halen *
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Citaat van: Stev op oktober 22, 2006, 03:56:25 PM
Ja wel! Zonnekind is als eerste aan de beurt maar die heeft het veel te druk met het huisje en dus geen tijd om agent te zijn  :wave:  Ik denk dat ze binnenkort door Sismo wordt ingehaald   :o

Ik denk het ook... Maar ik gun het Sismo, ik heb het niet zo met agenten dus ik ben het liever nog even niet ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Ik vind het ook spijtig dat ik er niet bij kon zijn :( Maar ik ben wel bij dat het gelukt is en dat het hier zo gezellig was! :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Ik heb twee Grote Broers! Moet ik die ook ophalen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Jullie kunnen helemaal niet weten waar dat onderonsje tussen Sismo en mij over ging  >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

O Ohh...nog een grote broer.... :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

En als bewijs: Sismo, je bent nu een post aan het plaatsen in "Artikel in Flair"
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-