Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Leeftijd

Gestart door Sismo, oktober 22, 2006, 11:47:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Fijn om dit anoniem te kunnen doen!! ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Leuk, zo'n typefout die niet meer te wijzigen is... :-[
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Als auteur kun je het wijzigen, zeker weten! Kijk even goed!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Gelukt, ik dacht alleen het berichtje te kunnen wijzigen...nog niet geheel wakker... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ik weet Sjef zijn wachtwoord  :-X
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Stev

Valsspelen mocht toch?  >:D

Ik heb voor Sjef de statistieken ingevuld (hij heeft niets met de statistieken  :o  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

 :flic: Hobbes vindt het goed, maar is wel bijna uit haar functie ontheven!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Is er een programma dat al de leeftijden bijsteld? Ik ben inmiddels een jaartje ouder!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Citaat van: Sismo op maart 10, 2007, 11:45:54 PM
Is er een programma dat al de leeftijden bijsteld? Ik ben inmiddels een jaartje ouder!  :D

dat zijn we allemaal Sismo :)

Sismo

Neeee, niet allemaal, toch? De poll is in oktober gestart, dus iedereen die tussen 11 maart en die datum  in oktober jarig is, is nog even oud....(ik lijk Stev wel  ;) )
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

idd je hebt gelijk. Ik had het niet zo bekeken :)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

En de mensen die wel jarig zijn geweest vallen niet allemaal meteen in een andere categorie, dus wat dat betreft maakt het statisisch niet heel veel uit. Kun je je stem niet wijzigen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :D Zo belangrijk is 't ook weer niet!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Nou, maakt wel een verschil als je 51 wordt. Dan zit je ineens in een veel grotere categorie. Maar ik had lekker mijn mond gehouden hoor. Zo blijf je stiekum nog een beetje jonger...