Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Leeftijd

Gestart door Sismo, oktober 22, 2006, 11:47:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Ik kan het nu ook niet meer veranderen  :-\ Nou, ja, dan blijven we toch lekker jong!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

En als het goed is mag je nu je stem wijzigen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :D Nu klopt het weer!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Eind goed al goed
(en volgens mij ben ik nu weer gepromoveerd, ben benieuwd wat ik ben geworden...)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

SPINZONDERZIN

 :oWat?  ???
Dus de meeste aseksueel geaarde mensen[/i] zijn dus rond mijn leeftijd, wat zeer gek[/font] is???
Zou dat kloppen denk je?
Hoe zou dat komen denk je?
Misschien komt het binnen 10 jaar weer terug, die zin in seks?Hahaha..Maybe!
zo GROEN Als GRAS

SPINZONDERZIN

Citaat van: Zonnekind op oktober 26, 2006, 02:39:48 PM
Jeuj! :knuffel: Het is hier best wel gezellig maar kheb het gevoel dat we nog een lange weg te gaan hebben :wave:

Ben jij een veggie aub? :wave: :wave:
zo GROEN Als GRAS

Ereinion

Citaat van: SPINZONDERZIN op oktober 05, 2007, 09:38:51 PM
:oWat?  ???
Dus de meeste aseksueel geaarde mensen[/i] zijn dus rond mijn leeftijd, wat zeer gek[/font] is???
Zou dat kloppen denk je?
Hoe zou dat komen denk je?
Misschien komt het binnen 10 jaar weer terug, die zin in seks?Hahaha..Maybe!

Ik denk dat onze leeftijdsgroep het actiefst is op internet. (Jongeren natuurlijk ook, maar die noemen zichzelf misschien niet zo snel aseksueel, ook omdat het nog niet zo bekend is en zij misschien denken dat het nog veranderd)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

SPINZONDERZIN

Ja, Daar heb je wrslk wel dik in gelijk, dat het komt omdat vooral 20'ers actief zijn op het net... ::)....
!!!Maar je kunt niet geloven welke opluchting het was!!!!

ik heb er nog niet veel overgelezen, en het enige artikel (dat ik dan nog heb gekregen van een vriendin die aan mij moest denken als ze het las in de flair) dat ik dan wl al heb gelezen was over iemand die al 41 jaar was...dat ik dacht bij mezelf...HELP, en ik ben nog zoooo jong!?? :banghead:
zo GROEN Als GRAS

Ienepien

Ja, maar heb je er al eens over nagedacht, dat asexualiteit ook een geaardheid kan zijn, net zoals homofilie?
En dat gaat ook niet "over" als je ouder wordt. :-\

Ereinion

Ik vond het ook fijn om te ontdekken dat ik niet de enige was.

Kijk rustig rond, voor de meesten voelt het hier een beetje als thuiskomen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

... en ik zie tot mijn grote verbazing dat het aantal stemmen wel verdubbeld is.  :klap:

Ik heb zojuist mijn eigen stem verwijderd en in een hogere categorie gestemd  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Aha ! Smokkelen, he ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

_dystopian_

20% toch tussen de 15 en 20... meer dan ik had verwacht!  ;D

Sismo

Gossiepietje...moest ik toch al weer een andere categorie aanvinken.... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik heb mijn stem ook maar even geactualiseerd. Die was waarschijnlijk van een jaar of 5 geleden  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?