Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat doe je onder de douche?

Gestart door petra1963, oktober 20, 2006, 09:56:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien


pinky


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

Erg lastig, lijkt me dat. Functioneer je wel goed, dan? ::)

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

Dat zou ik dus echt niet kunnen. Als ik minder dan 6 uur slaap functioneer ik gewoon niet meer  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Haha, ik zit toch wel op 8 uur op een nacht hoor. Dat heb ik wel nodig.

Ienepien

Ja, ik ook. En ik moet nog even wennen aan de wintertijd. Ik loop nog niet helemaal in de pas. :D

petra1963

Ik sliep de afgelopen nacht van 23.00 uur tot 10.45 uur.. Met wat onderbrekingen natuurlijk.. ;) En vandaag was ik ook moe en duf en brak, dus ik heb het grootste deel van de dag op de bank gelezen, afwisselend dommelen en kranten lezen. Ik ben niet eens naar buiten geweest, en dat wil voor mij heel wat zeggen.. ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


Jovi_Hobbes

Citaat van: Pinky op november 03, 2007, 05:41:53 AM
Haha, ik zit toch wel op 8 uur op een nacht hoor. Dat heb ik wel nodig.

Ik ook hoor. Die 6 uur is echt het minimale. Als het een keer gebeurt dat ik maar 6 uur slaap dan kan de volgende dag nog net functioneren, maar met minder gaat het dus echt niet. En zeker niet als ik zoiets twee dagen achter elkaar zou doen. Ik ben een slaapjunkie  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ik ook, negen uur is beter, 10 uur is perfect. Dan wordt ik vanzelf wakker en ben ik heerlijk uitgerust. Helaas zijn de dagen te kory voor 10 uur slaap en eigenlijk ook voor 9...

Ereinion

Volgens mij zou ik het beste functioneren als ik op het licht kon leven. In ieder geval wanneer ik wakker mag worden wanneer het licht is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.