Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hetgrootstetaboe.kro.nl

Gestart door Sismo, oktober 25, 2006, 10:58:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Er was net een programma bij de KRO: het grootste taboe van Nederland. Jullie mogen raden waar " het nooit gehad hebben van seks" staat! (in de top 100)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Rush`

The circle is through the looking glass

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Nee hoor! Wat goed dat jullie niet zijn gaan spieken! Het staat op de 77e plaats. Op de 1e plaats staat "het hebben van seksuele gevoelens voor je eigen kind"
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Oeps, dat is niet best  :-\  Niet die 77e plaats maar dat er zoveel mensen blijkbaar seksuele gevoelens voor eigen kind hebben  :o
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Nee, er zijn niet zoveel mensen die die gevoelens hebben, maar het wordt als grootste taboe gezien! Klein verschilletje! Gelukkig maar!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Eh, ja natuurlijk. Ik geloof dat ik niet zo helder ben vandaag  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Sismo op oktober 26, 2006, 09:41:22 AM
Nee hoor! Wat goed dat jullie niet zijn gaan spieken! Het staat op de 77e plaats. Op de 1e plaats staat "het hebben van seksuele gevoelens voor je eigen kind"

Dat vind ik ook behoorlijk weerzinwekkend, ja !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Best grappig dat mensen tegenwoordig van alles een lijstje maken... :D
Volgens mij is het grootste taboe-onderwerp het toilet. Er is toch nooit een gesprek over wat en hoe er op het toilet gebeurt? :rollol:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Eigenlijk is het erg dat we in de top 100 staan  :( . Hopelijk krijgen we binnenkort zoveel openheid dat we uit de top 100 vallen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ja idd, hopelijk wel.

Wat vinden jullie dat op nr 1 moet staan?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Er zijn veel dingen die ik heel erg, heel grof of heel smerig vind. Maar als 'taboe' heeft het voor mij teveel associaties dat dat 'taboe' doorbroken zou moeten worden. En dat hoeft voor mij dan weer niet.. dus ik weet het niet.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Een taboe is voor mij iets wat eigenlijk niet zou moeten bestaan. Er zijn natuurlijk dingen die niet geaccepteerd kunnen worden (zoals seksueel misbruik), maar dat vind ik geen taboe, als zoiets toch gebeurt is dat fout, maar zou daar juist openheid over moeten zijn, dat voorkomt een hoop ellende denk ik.
De nummer 1 in deze lijst was overigens niet het misbruik zelf, maar de gevoelens. Ze lieten een interview zien met een Amerikaanse vrouw (in Nederland was niemand bereid om erover te praten) die als jonge vrouw (17 jaar ofzo) een kindje had moeten afstaan en die jongen, inmiddels volwassen, had ze opgespoord. Ze kreeg voor hem seksuele gevoelens, maar het bleef wel bij gevoelens!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-