Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Stiekeme Pinky! Alsnog gefeliciteerd!

Gestart door Sismo, oktober 26, 2006, 10:42:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Stiekem je verjaardag net na de 18e erin gezet? Nou, je komt er niet onderuit hoor! Een heleboel  :cake: voor jou!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Aan de andere kant, Pinky heeft haar profiel aan/ingevuld. Goed voor de statistieken!  :cake:

En nog een  :cake:  voor je verjaardag  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Tempesta


petra1963

Ja Pinky, zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor ! Van mij ook gelukwensen en  :cake: !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Heb ik eindelijk eens een goeie reden om te laat te zijn  ;D
Nog gefeliciteerd  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

pinky

eeuhm...slik... ik was helemaal niet jarig  :-\  :-[. Ik had de datum expres veranderd omdat ik wist dat iemand meekeek en ik hoopte dat ie mijn profiel nog niet had bekeken. De goede datum staat er nu wel in. maareh, ik heb de taartjes in de vriezer gezet hoor! Die bewaar ik tot 19 juni, wanneer ik echt jarig ben  ;D.
Maareh, ik heb wel mijn rijbewijs gehaald! Ik mag hem dinsdag ophalen! Dus  :cake: voor jullie allemaal! Ik trakteer!
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

*Pinky vraagt zich ernstig af waarom ze de datum niet op 1 april had gezet*

myra


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: Pinky op november 03, 2006, 08:20:07 PM
Ik had de datum expres veranderd omdat ik wist dat iemand meekeek en ik hoopte dat ie mijn profiel nog niet had bekeken.

Dat bedoelde ik dus met die andere zorgen  :knuffel:

Veel plezier dinsdag dan! Mag je meteen ook een auto meenemen?  :P
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Gefeliciteerd met je rijbewijs, Pinky ! Op je echte verjaardag willen we dan wel ECHT HEEL VEEL  :cake: !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Gefeliciteerd Pinky! Heb je hem in één keer gehaald?  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.