Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Stiekeme Pinky! Alsnog gefeliciteerd!

Gestart door Sismo, oktober 26, 2006, 10:42:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

nou ja, in twee keer. De eerste keer probeerde ik een eenrichtingsweg vanaf de verkeerde kant in te rijden. Oeps... en toen was ik dus gezakt. Echt heel raar  ;D
Maar nu heb ik hem.
@ Peter, jullie krijgen bergen met taart op mijn echte verjaardag!

petra1963

En er was toch nog iets met het Keizer Karel Plein in Nijmegen ? Waar je je erg op verheugde ?  >:D

Gewoon gas geven, ogen dicht,en boem is ho..alleen zouden je ouders er niet zo blij mee zijn als hun dochter dan in hun auto zou zitten..  ;D Herinner ik mij dat goed ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Helemaal, maar ik dacht dan val ik zo in herhaling. Maar dat gaat woensdag gebeuren. HET Keizer Karelplein. Maar ik heb ook al een manier gevonden om dat pleinte ontwijken. Gewoon vlak voor dat plein links afgaan en dan er langsop rijden. HAHA. Maar goed, vluchtgedrag, dat kan ik natuurlijk niet mijn hele leven blijven vertonen...

Sismo

Ik noemde het Het Russisch Roulette Plein!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Hmmm, ik denk dat het voor de rotonde linksaf wordt!  :-\

Sismo

Ik had steeds geluk (op de heenweg), mijn zusje woonde de 1e afslag op de rotonde. Helaas moest ik ook weer eens terug naar huis... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Tsja, en dan kun je de hele rotonde rondrijden. Dat is pas eng. Ik denk dat als ik nu ga dat ik eerst een paar rondjes aan de linkerkant ga rijden en dan pas het lef heb op naar rechts te verschuiven en af te slaan! Neej, zo'n schijtert ben ik niet. Trouwens de heenweg moet ik ook de hele rotonde over, maar de terugweg kan ik de eerste afslag pakken. Dus heen ga ik lekker de rotonde ontwijken en terug ga ik er gewoon overheen. En als dat goed gaat, dan ga ik de volgende keer er gewoon overheen, de hele rotonde!

* Pinky schijt inmiddels in d'r broek *

petra1963

Vandaar dat bruine spoor op het Keizer Karel Plein vandaag.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


Zonnekind

Ik met mijn auto-angst kan je verzekeren dat jij dat gaat kunnen! :klap: Ik kan ondertussen ook al op het linkerrijvak van de ring rond Mechelen rijden en dat is voor mij al een heuse overwinning :D :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ja hoor, Pinky, met jou wordt het heus ook nog wel wat !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

 :klap: voor alle moedige autorijders van een verplichte fietser!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Nou ik ben vandaag gaan rijden hoor! Voor het eerst in mijn eentje, in een andere auto dan dat ik was gewend (van mijn opa en oma). En later in het donker terug (ik had nog nooit in het donker gereden  :o ). Maar goed, ook het Keizer Karelplein ben ik zonder ongelukken overheen gekomen. Dat scheelt. Morgen ga ik weer rijden. Dit keer met de auto van mijn ouders.
Nou ja, ik ben blij dat ik vandaag heb overleefd  ;D Dat geeft weer vertrouwen in mezelf!