Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?Stuur dan een email naar:mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.
Ga er nu ook zeker opletten!
Citaat van: mennooloo op februari 09, 2021, 01:21:03 amGa er nu ook zeker opletten!Ik heb ineens flashbacks naar de eerste weken toen ik dit forum net gevonden had ... ik zat bijna geobsedeerd naar handen en vingers te kijken Helaas toen nooit zwarte ring gespot
Ik heb de indruk (maar die kan fout zijn natuurlijk) dat het binnen de aseksuele community best een bekend iets is. Daarbuiten niet zo, maar dat vond ik in het begin alleen maar fijn eigenlijk, het was echt iets wat ik voor mezelf deed.
Toen ik op internet research ging doen naar aseksualiteit ontdekte ik dat (vooral in Amerika) het een gebruik is voor aseksuelen om een zwarte ring aan hun rechter middelvinger te dragen.Dit dient als bevestiging voor jezelf. Herkenning voor anderen. En het geeft een gevoel van verbondenheid.Ik vroeg me af of dit gebruik ook in Nederland gehanteerd wordt.
Eigenlijk is het geen ring, maar ik doe regelmatig een zwart haarelastiekje om mijn rechter middelvinger.