Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Liedjes geschikt máken voor aseksuelen!!!

Gestart door WeirdOne, september 23, 2017, 07:21:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Somebody someome


Catulus

Lekker off-topic haha

tumblr is wel lache maar niet bijzonder
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle

GrAcefulMermaid

Salt 'n pepper:
Let's talk about cake, baby
Let's talk about you and me
Let's talk about all the good things
And the bad things, we can eat
Let's talk abooouuuut cake
Let's talk about cake!

Bubble

Tekstgedeelte al geschikt voor aseksuelen: Oh, I would do anything for love, but I won't do That (Meatloaf)
Anders goed is ook goed

Somebody someome

Mijn status dan all I wanna do is make love to you. Nummer van halestorm.

IJskonijn

My anaconda don't
My anaconda don't
My anaconda don't want none
In general, hun

(of: my anaconda don't want none
because I'm asexual, hun)

Catulus

Citaat van: Somebody someone op oktober 06, 2017, 11:30:52 PM
Mijn status dan all I wanna do is make love to you. Nummer van halestorm.

Ik dacht altijd dat ''to make love to someone'' sex hebben betekende... :bricks:
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle

AnnikaBout

Citaat van: Catulus op oktober 08, 2017, 10:25:07 PM
Ik dacht altijd dat ''to make love to someone'' sex hebben betekende... :bricks:

Ja, klopt, is het ook. Making love is Engels voor de liefde bedrijven. Oftewel sex.

:offtopic: Goh wel jammer dat zo weinigen hier facebook hebben, dat is toch een fijn platform om gelijkgestemde mensen te vinden. :/

Fricai

Citaat van: Annika Bout op oktober 08, 2017, 11:51:25 PM
Citaat van: Catulus op oktober 08, 2017, 10:25:07 PM
Ik dacht altijd dat ''to make love to someone'' sex hebben betekende... :bricks:

Ja, klopt, is het ook. Making love is Engels voor de liefde bedrijven. Oftewel sex.

Ik snap die status daarom dus ook niet! ???

CiteerGoh wel jammer dat zo weinigen hier facebook hebben, dat is toch een fijn platform om gelijkgestemde mensen te vinden. :/

Alleen jammer dat je je ziel moet verkopen! ;D

Koffie

Citaat van: Annika Bout op oktober 08, 2017, 11:51:25 PM
Citaat van: Catulus op oktober 08, 2017, 10:25:07 PM
Ik dacht altijd dat ''to make love to someone'' sex hebben betekende... :bricks:

Ja, klopt, is het ook. Making love is Engels voor de liefde bedrijven. Oftewel sex.

:offtopic: Goh wel jammer dat zo weinigen hier facebook hebben, dat is toch een fijn platform om gelijkgestemde mensen te vinden. :/

Ik heb wel facebook, maar ik voeg mensen pas toe als ik ze in real life of op internet al wat langer ken. Ik houd mijn facebook een beetje beperkt. Een beetje boel zelfs, ik heb geen honderden 'vrienden' daar of zo. Ik ben ook wel eens lid geweest van een ace-groep, maar dat waren voornamelijk jongeren.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AnnikaBout

#40
.

Fricai

Citaat van: Annika Bout op oktober 10, 2017, 02:58:08 AM
Citaat van: Fricai op oktober 09, 2017, 04:19:55 AM
Alleen jammer dat je je ziel moet verkopen! ;D

Haha, hoe bedoel je dat?

Het gaat me niet zo om de mensen, hoor! :)

Mij staat het verdienmodel van dergelijke sites niet aan. Je wordt aangemoedigd om zo veel mogelijk tijd op facebook te besteden, en om zoveel mogelijk over jezelf online te zetten. En met die gegevens word je gebombardeerd met specifieke reclames. Als je moest betalen om op facebook te mogen, maar er niets werd gedaan met jouw gegevens/surfgedrag/etc, dan zou ik er minder op tegen zijn.

Daarnaast hou ik er niet van dat één bedrijf zo absurd veel invloed heeft wereldwijd. En dan ook nog eens een bedrijf van Mark Zuckerberg, waar ik geen fan van ben. Ik wil niet mede verantwoordelijk zijn voor zijn rijkdom (& macht).

Het aspect dat je gemakkelijk contact legt met mensen die je weinig ziet (bijvoorbeeld omdat ze in andere landen wonen), en af en toe iets kunt zien van hun leven, dat vind ik op zich wel aardig. Maar ja, als mensen echt belangrijk voor je zijn kun je ze toch wel mailen/schrijven/bellen/etc... ;)

Uffie

All you knead is loaf..loaf..
Loaf is all you knead.  ;D

Is there any escape - A guy called Gerald

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

 :schater:

Ook een poging voor Guus Meeuwace:
Het is een cake, die je normaal alleen in een film ziet
Het is een cake, die wordt bezongen in het mooiste lied
Het is een cake waarvan ik dacht dat ik hem, nooit meer eten zou
Maar vandaag eet ik hem, met jou ....
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler