Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meet-up Utrecht 2017

Gestart door Fricai, oktober 23, 2017, 10:01:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FayAce

Er rijden geen treinen meer vanaf mijn station vanwege een storing dus ik moet even kijken of ik een bus kan nemen...

Jan H

Helaas moet ik het ook laten afweten er rijden geen treinen naar Utrecht :(
Misschien een andere datum prikken met dit weer kunnen gewoon veel mensen niet in Utrecht komen.
Misschien is 24 dec een goed idee ;)

Fricai

Voor mij rijden er nog wel treinen, maar minder. Dus minder flexibel (en een beetje beangstigend voor de terugreis).

Ik ben ook wel voor een nieuwe datum prikken. Hoewel we natuurlijk ook beide kunnen doen, jullie spreken af met een paar, en we pakken een nieuwe datum voor het bredere publiek waarvoor het vervoer vandaag moeilijk was? :)

H@nn@h

Citaat van: Jan H op december 10, 2017, 04:45:05 PM
Helaas moet ik het ook laten afweten er rijden geen treinen naar Utrecht :(
Misschien een andere datum prikken met dit weer kunnen gewoon veel mensen niet in Utrecht komen.
Misschien is 24 dec een goed idee ;)
Citaat van: Fricai op december 10, 2017, 04:48:14 PM
Voor mij rijden er nog wel treinen, maar minder. Dus minder flexibel (en een beetje beangstigend voor de terugreis).

Ik ben ook wel voor een nieuwe datum prikken. Hoewel we natuurlijk ook beide kunnen doen, jullie spreken af met een paar, en we pakken een nieuwe datum voor het bredere publiek waarvoor het vervoer vandaag moeilijk was? :)

Ik zal inderdaad sowieso volgende week kijken of we in januari (nog) een keer in kunnen afspreken in de boekhandel. Daar zet ik de nieuwe opties wel weer voor online

Als FayAce en/of Erinacea nog kunnen en willen komen, laat ik het graag doorgaan, maar als jullie het liever verzetten en vandaag binnen blijven, snap ik dat ook helemaal natuurlijk. Zeg het maar!

FayAce

Er is voor mij ook letterlijk geen manier meer om te komen, tenzij ik ga fietsen of rijden, maar dat wil ik niet doen met dit weer. De treinen vanaf mijn treinstation en het op één na dichtstbijzijnde treinstation rijden niet meer naar Utrecht :(

Melissa

Ik woon op loopafstand van de Savannah Bay, dus ik zou nog wel kunnen komen. Maar een andere keer afspreken vind ik ook prima!

H@nn@h

Citaat van: Melissa op december 10, 2017, 05:01:27 PM
Ik woon op loopafstand van de Savannah Bay, dus ik zou nog wel kunnen komen. Maar een andere keer afspreken vind ik ook prima!

Hoi Melissa,
ik zat net een berichtje te typen dat ik niet wist of je nog zou komen en of je al in het ov zat  :P

Erinacea, wat denk jij ervan? Rijdt jouw bus nog?
Of zullen we ons gewonnen geven en de boel verzetten?

Erinacea

Ik sta nu een kwartier te wachten en hij komt eens in het kwartier, maar als ik alle verhalen zo hoor is de kans klein dat er nog wat komt. Was het alleen ons drieen nog, hannah en melissa?

Erinacea

Op zich vind ik de boel verzetten prima, dan loop ik weer naar huis :)

H@nn@h

Ik ben in de winkel nu!
De bussen komen geloof ik weer op gang, maar de online info loopt nogal achter, ik ben ook komen lopen uiteindelijk terwijl mijnbus niet op het uitvalrooster stond.

H@nn@h

Citaat van: Erinacea op december 10, 2017, 06:18:10 PM
Op zich vind ik de boel verzetten prima, dan loop ik weer naar huis :)

Dat snap ik helemaal, fijne avond, lekker opwarmen!

Erinacea

Ik blijf nog 5 minuutjes wachten, ik zal laten weten of er nog wat komt! Anders zie ik jullie binnenkort een keer als het wat makkelijker reizen is :p

Erinacea

Het is em niet geworden. Fijne avond allemaal en tot de volgende keer!

H@nn@h

Sorry mensen, het was een leuk idee, maar dit weer had ik natuurlijk niet voorzien!

Ik laat komende week weten wat de opties zijn om hier in januari een keer af te spreken!

Briggy

Het was 's middags/begin van de avond echt een chaos op Utrecht centraal. Geen bussen en treinen. Jammer dat het weer roet in het eten gooide!
12-1-2015 <3 MarkA