Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meet-up Utrecht 2017

Gestart door Fricai, oktober 23, 2017, 10:01:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Niets aan te doen, zoiets kan je niet plannen. In ieder geval  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: voor wie een poging gedaan heeft te gaan.

Ik ben benieuwd naar de volgende poging !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hugo uit Brussel

Ik kon gisteren niet, maar in januari probeer ik ook te komen (combineer ik dan wel met een dagje uit aan de stad waar het gaat plaats vinden).
In Brussel organiseer ik een meet-up op 9 januari (ontbijt in een biologische bakkerij), maar ik moet er nog wel wat recalme voor maken: https://www.meetup.com/Brussels-Asexuality-Meetup/events/245727786/

H@nn@h

Citaat van: Hugo uit Brussel op december 11, 2017, 11:48:55 AM
Ik kon gisteren niet, maar in januari probeer ik ook te komen (combineer ik dan wel met een dagje uit aan de stad waar het gaat plaats vinden).
In Brussel organiseer ik een meet-up op 9 januari (ontbijt in een biologische bakkerij), maar ik moet er nog wel wat recalme voor maken: https://www.meetup.com/Brussels-Asexuality-Meetup/events/245727786/

Klinkt goed, Hugo! Ik kan zelf niet in Brussel zijn die dag, maar veel plezier  :)

H@nn@h

In De Herkansing!


De weekenden in januari zijn nog open in de winkel, dus dit zijn de opties:

vr 12 jan v.a. 19:00
za 13 jan v.a. 18:00
zo 14 jan v.a. 18:00

vr 19 jan v.a. 19:00
za 20 jan v.a. 18:00
zo 21 jan v.a. 18:00

vr 26 jan v.a. 19:00
za 27 jan v.a. 18:00
zo 28 jan v.a. 18:00

Laten jullie weten wanneer het jullie het beste uitkomt om af te spreken?


Edewecht

Heel voorzichtig zeg ik: vrijdag 12, zaterdag 13, vrijdag 26 en zaterdag 27 zou ik de meest aangename tijdstippen vinden. Waarmee ik nog niks beloof...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Paige

Zaterdag 27 kan ik niet.
Verder heb ik voorkeur voor een vrijdag of zaterdag.

Erinacea

Ik kan in principe nog alle dagen :) naarmate de tijd verstrijkt kan het wel vol gepland worden maar ik hou het bord in de gaten  ;D

Lux Aeternalis

Ik kan in principe ook alle dagen, maar prefereer vrijdag of zaterdag (ik zou eigenlijk niet kunnen komen omdat het op zondag was en ik er onmenselijk vroeg uit moet op maandag heh)

Melissa

Ik heb alle dagen ook nog open staan, maar mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdag of zondag!

Loesz :)

Misschien kom ik ook, heb voor januari geen voorkeur voor een dag

H@nn@h

Bedankt voor de reacties!

Tot nu toe kan iedereen op zateradg 13 januari, dus laten we het dan inplannen :)

Ik heb er zin in!

Edewecht

Citaat van: H@nn@h op december 21, 2017, 11:58:46 AM

Tot nu toe kan iedereen op zateradg 13 januari, dus laten we het dan inplannen :)


Staat in m'n agenda. Onder voorbehoud van poolweer :geezer:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik heb de 13e gereserveerd in m'n agenda, wel onder voorbehoud want januari lijkt (qua planning) een erg onzekere maand te gaan worden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Erinacea

Zaterdag de 13e! Staat erin! :)

Fricai

Ik niet, veel plezier mensen! :wave: