Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even voorstellen!

Gestart door Melanie_H, november 26, 2017, 11:31:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melanie_H

Hey allemaal,

Beetje gek voor mij dit, ik kwam op het AVEN forum met een oproep voor mijn masterscriptie over aseksualiteit en vervolgens kom ik er in het interviewproces achter dat ik zelf op het spectrum aseksualiteit zit...! Dit was best even een emotionele openbaring, omdat ik in mijn interviews heel veel herkenning vond en er zo zelf veel over na ging denken.

Anyways, mijn naam is Mélanie, 24 jaar, ben geboren en wonend in Amsterdam en ik ben masterstudent Sociologie, track Genderstudies (bijna afgestudeerd). Zelf hou ik van veel dingen ondernemen, heb veel hobby's, interesses en vrienden, hoewel ik ook hou van mijn rust en graag de natuur opzoek als de grote boze stad me even teveel wordt ;).

Beetje achtergrondinformatie, ik heb sinds mijn 15e relaties en ben sinds mijn 16e seksueel actief. Maar tussen mijn 16e en 22e heb ik ontzettend veel fysieke pijn gehad als ik seks had, dit kwam door spanningen binnen relaties maar daar was ik me toen niet van bewust. Hier had ik zoveel problemen mee ondervonden met vriendjes en partners, ik ben vaak gepushed toch seks te hebben want 'dat hoorde toch wel in een relatie'. Dit zorgde voor veel frustraties, verdriet en woede, ik was boos op hen maar ook mezelf en mijn lichaam. Mijn libido was inmiddels onder het vriespunt beland en ik ging zelfs knuffels en zoenen met seks associeren, waardoor ik eigenlijk helemaal niks meer wilde qua intimiteit.