Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

E-mailadres onzichtbaar maken lukt niet (meer)

Gestart door Empo, mei 04, 2018, 01:16:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Empo

Hoi, ik wil graag mijn e-mailadres onzichtbaar maken en dat is de eerste keer ook gelukt, maar nu lukt het niet meer.
Ik start best wel vaak mijn browser (Firefox) opnieuw op en dan zijn al mijn aanpassingen weer ongedaan gemaakt (logisch ongetwijfeld). Maar dat zou er toch niets mee te maken moeten hebben, toch?

Ik overweeg om dit forum vanaf Chrome te bezoeken, die sluit ik minder vaak af, maar dat terzijde.

AceVentura

Je e-mail adres is momenteel niet zichtbaar, dus de instelling staat goed.
Wat soms wel verwarrend is, is dat je je eigen e-mail adres wel altijd ziet. Het is wat flauw, maar de instelling heet ook "e-mail adres verbergen voor anderen" ::)
Een andere uitzondering hierop zijn de admins, die kunnen alle adressen zien vanuit hun rol voor het forum, waarbij ook aangegeven wordt dat deze normaal gesproken niet zichtbaar is.

Kleine opmerking over chrome: Als je geeft om privacy is dat geen beste keuze.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Aanpassing aan je profiel en instellingen op AVEN worden onthouden op een computer in dienst van AVEN, niet op jouw computer. Dus wat jij allemaal wel of niet doet met je browser maakt niets uit! ;)

Btw: Zowel bij 'Account-gerelateerde instellingen' als bij 'Forumprofielinformatie' moet je onderaan op Verander Profiel klikken voordat veranderen wording geregistreerd.

Empo

@Fricai: zou het? Ik heb tegen mijn browser gezegd dat ie alles moet vergeten bij het afsluiten, dus ik ben geneigd te denken dat het daaraan ligt. Maar ik zal eens goed opletten de komende dagen... Dat van 'verander profiel' had ik al begrepen. Thanks  :)

@AceVentura: voor ánderen! Natuurlijk (zucht)  ;D ! Chrome gebruik ik eigenlijk ook alleen maar voor televisie kijken en radio luisteren. Thanks ook  :)